winrar

Status
Niet open voor verdere reacties.

denjax

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2004
ik heb een bestand gedownload van 4,6 GB en als ik hem wil uitpakken dan geeft hij een melden me hardeschrijf vol is maar heb nog 25 gig. Weet iemand hier iets op thnx

Is de schijf waar het winrar bestand opstaat FAT32 of NTFS? Indien het FAT32 is moet je het winrar bestand naar een NTFS schijf overzetten. FAT32 ondersteund namelijk geen bestanden groter dan 4Gb, NTFS wel. :)

Of je schijf FAT32 of NTFS is kun je uitzoeken door met de rechtermuisknop op de schijf te klikken waar het .rar bestand staat en voor eigenschappen te kiezen. Hier staat dan of het FAT32 of NTFS is.

Ik heb een FAT, dus ik kan hem niet uitpakken? of kan het wel dat je het NTFS maakt? Als dat niet kan weet je dan misschien een ander programma om hem uittepakken? thnx

Welkom op Helpmij.:)

Je kunt je FAT32 converteren naar NTFS, zonder dat je data kwijt raakt.
Er is geen andere uitpak manier, voor zulke grote bestanden op FAT32.

Geplaatst door tazman
ga naar start -> uitvoeren of naar cmd

typ:

CONVERT station: /FS:NTFS [/V]

station vervangen door je schijf letter dus bv C

/FS:NTFS Bepaalt of het volume wordt geconverteerd naar NTFS.

/V Bepaalt of Convert in de modus met uitleg moet worden uitgevoerd.
Bron:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=176533&highlight=converteren

als ik dat doe kan dat verder geen kwaad voor me bestanden ofzo. blijft alles verder het zelfde?

Ik heb het geprobeerd te converten maar als ik dat uitvoeren doe enzo. dan gebeurd er niks:confused: Ik heb windows xp prof

Start>uitvoeren>cmd ingetyped?
Gevolgt door OK te klikken.

Daarna pas CONVERT X: /FS:NTFS [/V]
Waarbij X de letter van jou partitie moet zijn, die je wilt converteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan