Jozo
Meubilair
- Lid geworden
- 30 okt 2002
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Jozo
Probeer dit eens:
http://h20270.www2.hp.com/ediags/gmn/index.aspx?detectProducts=Start+Detection+%BB&lc=en&cc=us
Geplaatst door BANDIT123
Waar heb je deze computer dan aan geschaft,en zoals ik al vroeg Merk? Dekstop type Nr ? en Het Nr wat achter op de sticker staat? Daar kan ik namelijk meer mee!!
Geplaatst door Roelie.G
er zitten alleen stickers op van de software. Works en XP.
het is deze:
HP Media Center m7270.nl pc(EJ241AA)
Maar als zelfs HP me niet kan helpen, vrees ik toch dat niemand me kan helpen. Het wlan kaartje in de vuilnisbak en een keer een nieuwe aanschaffen is dan nog de enige optie. Maar met een draadje gaat t ook prima. ***lig, maar het is niet anders.
nogmaals dank voor het meedenken en zoeken. Ik steek er maar geen energie meer in, moeten jullie ook niet doen.
Nooit meer een hp pc![]()
Geplaatst door Roelie.G
sjonge, wat een vriendelijke hulp hier.
je moet eerst eens leren lezen.
een serienummer van een pc.... als dat al zou bestaan moet jij me eens vertellen wat je daarmee kan. helemaal niks!
sluit deze threath of verwijder hem , want op zulke reacties zit ik absoluut niet te wachten.
heb jullie al meerdere malen bedankt voor de hulp.
maar jullie kunnen het ook niet oplossen en dat geeft helemaal niks. niet alles is op te lossen!
Heb even geduld(probs met Sch.Dochter en kind)Geplaatst door Elisa
Ik ben wel blond en heeeeel nieuwsgierig of het Bandit wel lukt
![]()
Geplaatst door Roelie.G
volgens mij hebben ze het op al die linkjes over het type nummer. maargoed hier is het serie nummer. speciaal voor jou heel die kast uit de kast gehaald.
CZB5420VZX
daarmee vind je vast de driver voor mijn wlan kaartje niet, maar je blijft toch eigenwijs![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.