• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

WK poule 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.

1107972

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2004
Berichten
186
Hallo,

Over internet zwerft al een tijdje een versie van een door mij gemaakte WK-poule. Helaas bleken hierin een paar fouten te staan. Na een aantal avonden hieraan gewerkt te hebben heb ik nu hopelijk een versie die 100% werkt. Ik kan u dit niet garanderen omdat door alle mogelijkheden die dit bestand bezit er makkelijk fouten in kunnen komen. Maar door het uitgebreid te testen heb ik wel geprobeerd dit zo goed als mogelijk terug te dringen.

Wat kan je van de poule verwachten:
een geautomatiseerd systeem waar je de mogelijkheden heb om de puntentelling aan te passen aan je eigenwensen netzoals het reglement. Daarnaast is er een inlegsysteem ingebouwd en zit er een inlogfunctie ingebouwd voor de beheerder.


Waar kan je de poule vinden (versie 1.11):

Win-Rar bestand -> Download

Win-Zip bestand -> Download

Zelfuitpakkend (EXE) -> Download

mvg Eric de Jong

(hint: meld je aan op dit topic voor een bericht als er een reactie geplaatst word. Zo weet je zeker dat je op de hoogte blijft van veranderingen of nieuwe versies)

PS1: Vanwege een fout in het formulier in wedstrijd 59 en doordat bij het wijzigen van het wachtwoord een beheerdersfunctie niet meer werkt is er een nieuwe update online gezet, versie 1.11
 
Laatst bewerkt:
Hoi Eric,

Ik heb je poule gedownload en ik vind het erg mooi gedaan.(dank daarvoor )
Ik heb alleen een vraagje, ik kan het beheerders menu in het WK-formulier niet openen.kan niet bij cel "U21". of doe ik iets fout.?????

John
 
Hoe kan ik nu straks de scores invoeren.
als er een wedstrijd is gespeeld.

want hij zegt dat het blad beveiligt is.
 
U4 ?????? Het deelname formulier begint pas bij rij 22.. ik heb het zelde probleem. hoe moet je de deelname formulier verwerken in de poule.
 
Vraag 1: U21 is inderdaad een fout, dat moet U24 worden.
Vraag 2: Het invoeren van de uitslagen kan gedaan worden door de beheerder tenzij hij dit vrijgeeft in het beheerderspaneel.
 
Ik krijg van elke deelnemer een foute wedstrijd
als ik hem toevoeg.

In wedstrijd 59 wordt bij sommige deelnemers polen doorgegeven
terwijl dit niet in hun formulier staat.
 
Ik heb ze inmiddels naar je toe gemaild.

Ik hoop ook nog problemen om de uitslagen in te voeren
omdat ik dat niet kan ook al ben ik beheerder
welke stappen moet ik doen???
 
Ik heb gemerkt dat ik eerst de code 4225 moet invoeren
dan kan ik de uitslagen erin zetten
en dan worden er dus ook punten toegekend.

was dat de bedoeling.
 
Zie PS1 in het eerste bericht. Bedankt voor de oplettendheid.

Gelieve versie 1.10 niet meer gebruiken.

mvg Eric de Jong
 
goedemorgen...

ik heb een vraag, waarom staat wedstrijd 63 niet op het formulier? dat is het wedstrijd voor de 3de en 4de plaats... deze staat wel in het pule bestand...

b.v.d.
 
Laatst bewerkt:
Fout bij uitvoeren macro

Eric,

Bij het openen van het bestand krijg ik de melding:
"Eigenschap Hidden van klasse Range kanniet worden ingesteld"

Doe ik iets fout?
 
vraag 1: nee, de verliezersfinale heb ik niet meegenomen bij het voorspellen. Dit is niet gebruikelijk bij een poule. De reden hiervan is onbekend, ik heb het gewoon overgenomen.

vraag 2: de foutmelding is bij mij bekend, deze heeft echter geen gevolgen. Zover ik weet is hij ook alleen aanwezig bij openen. De foutmelding word veroorzaakt door het gebruik met office XP, het bestand is gemaakt in 2000.
 
Beste Eric,

Helaas is wedstrijd 59 nog steeds niet goed als ik die kopieer.
HIj geeft geen thuis kandidaat terwijk het wel in het formulier staat.
 
Ik heb je even weer allebei de bestanden gemaild.

Hij doet heel raar bij wedstrijd 59 als ik 1 deelnemer vaker toevoeg
dus zeg maar pietje zijn formulier als deelnemer 1 t/m 10
dan neemt die soms wedstrijd 59 helemaal goed over en bij sommige laat die de
thuis ploeg achterwege.
 
Hallo allemaal,

Ik krijg het niet voor elkaar om de bstanden te downloaden terwijl me dat met de vorige versie wel is gelukt..

Krijg de volgende foutmelding:
Fout 1004 tijdens uitvoering
Methode Goto van object_Applicatiopn is mislukt

Krijg hem zowel via zelfuitpakkend programma en winzip niet geheel geopend.
WK2006foumulier opent ie goed maar bij betsand WK2006poule krijg ik alleen maar de deelnemerslijst wedstrijden 49t/m64.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen??
 
Rupke zei:
WK2006foumulier opent ie goed maar bij betsand WK2006poule krijg ik alleen maar de deelnemerslijst wedstrijden 49t/m64.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen??

Ik had hetzelfde probleem. Als het goed is, staat onder Wedstrijd 49 t/m 64 de tekst Deelnemerslijst. Als je hier op klikt, dan ben je weer terug in waar je verwacht had te zullen komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan