• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

WK poule 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.
zijn jullie er al achter waar de fout zit met betrekking
tot het kopieeren van de formulieren naar de poule.

aangezien hij bij sommige deelnemers wedstrijd 59 verkeerd erin zet.

wedstrijd 59

heeft er al iemand een oplossing voor wedstrijd 59???????????:evil:

Ik merk dat er nog een klein foutje in het programma zit.
gelukkig is dit niet voor de puntentelling heel erg denk ik.

als je bij je deelnemerslijst drukt in de bonvenste balk wedstrijd 17 t/m 32

dan zie je helemaal geen deelnemers staan en ook de uitslagen die ze voorspeld
hebben niet.

hebben jullie dit ook.

bij de andere balken gaat het goed zoals 1 t/m 16, 49 t/m 64

Eric heb je het probleem al kunnen oplossen van wedstrijd 59 want nu kan ik de poule niet helemaal afmaken. Ik weet dan wel de punten t/m wedstrijd 58 maar dan gaat die straks dus verkeerd door rekenen.

ramongabel zei:
Ik heb je even weer allebei de bestanden gemaild.

Hij doet heel raar bij wedstrijd 59 als ik 1 deelnemer vaker toevoeg
dus zeg maar pietje zijn formulier als deelnemer 1 t/m 10
dan neemt die soms wedstrijd 59 helemaal goed over en bij sommige laat die de
thuis ploeg achterwege.

Hoi Eric

Ik heb het zelfde probleem als ramongabel,dat hij bij sommige deelnemers de thuis ploeg van wedstrijd 59 niet pakt & bij wedstrijd 62 neemt hij de uitslag verkeerd over. kan je mij vertellen wat ik daaraan kan doen ????

willen jullie ook even kijken of er dan t/m wedstrijd 58 geen fouten zitten.

Want dan kan je t/m 58 de poule gebruiken en die laatste wedstrijden
het zelf uitrekenen.

Ja daar ben ik weer helaas weer met een fout in het poule bestand.

Wedstrijd 41, Tjechie Italie neemt die de uitslag niet goed over van het formulier.

Vewldnaam te klein

Hallo Eric,

Werk met jou pool en werkt prima, bedankt.:thumb:
Even een vraag kun je volgende keer het naamveld in de deelnemerslijst groter maken, want nu komen vaak de namen afgebroken in de lijst.

Alvast bedankt

Hissink

WK poule

Er zit/zat dus een fout in het formulier én in de poule. Het foute formulier geeft daarom problemen bij wedstrijd 59. Het is dus niet doenlijk om oude ingevulde formulieren allemaal aan te passen. Ik heb wel een aangepast pouleformulier. Het makkelijkste is dus om handmatig wedstrijd 59 aan te passen. Dit kan door de beveiliging van het werkbald op te heffen (code:1107972). Verder werkt het allemaal prima afgzien van de onschulidige foutmeldingen vanwege het gebruik in Office XP.

ramongabel zei:
Ja daar ben ik weer helaas weer met een fout in het poule bestand.

Wedstrijd 41, Tjechie Italie neemt die de uitslag niet goed over van het formulier.

Dit is op te lossen door de werkbladbeveiliging op te heffen, de betreffende formule aan te passen van cel BF naar DF en deze naar beneden te kopieren.
Zat een foutieve verwijzing in.

groet,

Dat wedstrijd 41 verhaal is dat bij iedereen van toepassing.
Wanneer wordt dat zichtbaar bij het invullen van de uitslagen van de wedstrijd zelf?

Zou je de formule kunnen kopieren en kunnen tonen (met vet of ondertstreeft ofzo) welke BF aangepast moet worden?

Gr
Robbie

PS mooie poule!!!

reactie!

Dat wedstrijd 41 verhaal is dat bij iedereen van toepassing.
Wanneer wordt dat zichtbaar bij het invullen van de uitslagen van de wedstrijd zelf?

Zou je de formule kunnen kopieren en kunnen tonen (met vet of ondertstreeft ofzo) welke BF aangepast moet worden?

Gr
Robbie

PS mooie poule!!!

ranglijst

heeft iemand al proef gedraaid met de ranglijst, hier komen ook niet alle namen uit de deelnemerslijst in voor. De cel BF is de kolom bj in het blad 33-48 en deze verwijzing moet dus zijn DF ipv BF. Ik heb voor de ranglijst een eigen knop gemaakt die alles op volgorde van punten zet.

Kan iemand me iets duidelijker uitleggen
hoe ik nu wedstrijd 41 moet aanpassen en het probleem
met de ranglijst dat iedereen erin staat ik begrijp het niet zo goed.

Ik geloof ook niet dat de puntentelling van de
wedstrijden 49 tm 64 klopt

willen jullie hier ook eens mee gaan proefdraaien.

uiteraard wel even wedstrijd 59 handmatig aanpassen van elke deelnemer.

Hoe moet de uitslag van wedstrijd 62 aangepast worden
hij neemt namelijk dezelfde uitslag over als wedstrijd 61

Ik denk dat die puntentelling bij mij niet klopt
omdat hij wedstrijd 59 niet goed doortelt ook al heb ik die handmatig aangepast.

Ik heb de beveiliging eraf gehaald en heb bij elke deelnemer handmatig
het thuis team ingevuld.

Als ik nu ga simuleren bijv. dat engeland als thuis kandidaat bij wedstrijd 59 komt te staan. Dan geeft die daar geen punten voor.

Doe ik wat verkeerd bij wedstrijd 59?

De standen van wedstr 62 worden verkeerd overgenomen. Hij kopieert hier de standen in van wedstrijd 61. Weet iemand hoe we dit kunnen corrigeren. Handmatig aanpassen is niet de oplossing aangezien dan de score niet doorberekend wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan