XP Beschadigd hoe op te lossen ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Z-Dragon
Waarschijnlijk is je floppydrive niet goed aangesloten.

Heb het gevonden de FOUT !!!!
Ik heb een diskette A: = LS
In de BIOS in het eerste scherm STANDARD Cmos=
Drive A: NONE
Drive B: NONE
Floppy 3 mode support Both

Het tweede Scherm Bios FEATURES
Boot Sequence = LS/ZIP. C.
En nu start de windows 98 diskette wel, maar bu heb ik nog niet de bestanden hersteld, men heeft mij verteld dat XP zich dan helemaal opnieuw installeerd en dan heb ik een probleem want die bestanden moet ik juist behouden.
wie helpt mij licht in de duisternis te brengen ???

mvgr. Jo
 
Met de W98 diskette kun je niet zoveel. Hooguit daarvandan de cd-rom drivers laden en dan alsnog inde XP setup komen. Krijg je je BIOS nu misschien ook niet zo ver dat hij van cd-rom kan starten. En wat krijg je tezien als je van de W98 diskette opstart?
 
Geplaatst door Z-Dragon
Met de W98 diskette kun je niet zoveel. Hooguit daarvandan de cd-rom drivers laden en dan alsnog inde XP setup komen. Krijg je je BIOS nu misschien ook niet zo ver dat hij van cd-rom kan starten. En wat krijg je tezien als je van de W98 diskette opstart?

hoe wil ik dat in de BIOS veranderen ???
ik kan met windows 98 opstarten maar dan kom ik inderddaad in Dos nivo ik kan wel kiezen voor cd ondersteuning maar hij ondersteund niet de setup in DOS van XP.

groetjes Jo
 
Die is er zeker wel, en check dan wel even je stationsletter.
 
Geplaatst door deik


die 6 diskettes had ik al en ook gedaan hij heeft niets gerepareerd ???

groyten Jo

heb je de hele setup doorlopen ???

Dus niet bij het eerste scherm voor R kiezen, want dan kom je in de recovery console. Maar eerst met ENTER kiezen voor nieuwe installatie en dan pas R voor repair.

De map i386 is er wel, waarschijnlijk zit je te kijken in de virtuele drive die gemaakt word door de opstartdiskette en waar allerlei programma's in geladen worden. Je cd-rom is dus een letter opgeschoven.
 
Geplaatst door vaat


heb je de hele setup doorlopen ???

Dus niet bij het eerste scherm voor R kiezen, want dan kom je in de recovery console. Maar eerst met ENTER kiezen voor nieuwe installatie en dan pas R voor repair.

De map i386 is er wel, waarschijnlijk zit je te kijken in de virtuele drive die gemaakt word door de opstartdiskette en waar allerlei programma's in geladen worden. Je cd-rom is dus een letter opgeschoven.

die i386 is er niet weet ik zeker, sorry maar ik weet het zeker. en ik kijk op de goede drive.
Ik heb nog met NC gekeken maar niets hoor.

dat ander ga ik straks nog eens proberen kan ik nu want dan ben ik niet meer bereikbaar en dat kan nu niet en ik moet ook alles eerst veilig stellen.
ik laat horen hoe het gegaan is morgen.

groetjes Jo
 
Geplaatst door deik


die i386 is er niet weet ik zeker, sorry maar ik weet het zeker. en ik kijk op de goede drive.
Ik heb nog met NC gekeken maar niets hoor.

dat ander ga ik straks nog eens proberen kan ik nu want dan ben ik niet meer bereikbaar en dat kan nu niet en ik moet ook alles eerst veilig stellen.
ik laat horen hoe het gegaan is morgen.

groetjes Jo

Nu ik heb de procedure zogedaan maar nu ziet hij volgens mij de cd-rom niet hij vraagt steeds om XP
en op enter drukkken en dat doet hij niet ??

Ik weet het niet meer, LEVE windows ???

groetjes Jo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan