XP over XP installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter kira
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
Misschien helpt de bijlage van mijn apparaatbeheer.
Bij usb controllers staat nog steeds het onbekende apparaat. Heb het al verwijderd maar na een restart staat het er terug.
groetjes.

Bijlagen

• apparaatbeheer.jpg
    apparaatbeheer.jpg
    66,8 KB · Weergaven: 25
Geplaatst door kira
Hoi,
Misschien helpt de bijlage van mijn apparaatbeheer.
Bij usb controllers staat nog steeds het onbekende apparaat. Heb het al verwijderd maar na een restart staat het er terug.
groetjes.
Betekent dat je nog driver er bij nodig hebt,namelijk je moederbord drivers.
Vandaar mijn vraag hierboven

Naam moederbord: GIGABYTE GA-6WMM7
Deze driver heb ik verleden week geinstalleerd:
ACDC USB 2.0 Host ControllerDriver.
Dan SP2 geinstalleerd en nog steeds werkten ze niet.

Hoe kan ik dat controleren dat ik de Chipset Drivers geinstalleerd heb?
Mag ik alle drivers installeren die er te zien zijn op voornoemde site van mijn moederbord. Of toch maar niet doen???
Groetjes.

Geplaatst door kira
Hoe kan ik dat controleren dat ik de Chipset Drivers geinstalleerd heb?
Mag ik alle drivers installeren die er te zien zijn op voornoemde site van mijn moederbord. Of toch maar niet doen???
Groetjes.

Dat zijn de drivers voor dat bordt ,dus dat mag

Ik heb alle nodige drivers geinstalleerd, maar usb poorten werken nog steeds niet.

Die hebben zeker gewerkt. Mijn digitaal fototoestel, logitech muis worden daar normaal gezien op aangesloten.

Geplaatst door kira
Die hebben zeker gewerkt. Mijn digitaal fototoestel, logitech muis worden daar normaal gezien op aangesloten.

En heb je in de kast geweest,omwat aan of af te sluiten

Neen ik ben niet in de kast geweest. Het is eigenlijk begonnen als ik de computer aanzette dat de de muis niet werkte, gewoon even de stekker uit en dan weer in de usb poort en toen ging ie weer. Maar naargelang de dagen vorderden ging dit opeens niet meer op die manier: muis en fototoestel gingen helemaal niet meer

Schakel in Apparaat beheer je USB apparaten uit en start opnieuw op,met de cd van je moederbord er in
Windows zal dan nieuwe apparaten vinden ,enlaat die naar drivers zoeken.

Ik heb geen cd van mijn moederbord. Dit is namelijk een Packard Bell. Ik heb ooit alle software en besturingsprogramma verwijdert van deze pc en dan gewoon XP geinstalleerd.
Of kan ik die ergens vinden op het net.

Naar de Site van PB gaan en daar je Serie NR invoeren krijg je alle drivers die voor dat apparaat zijn .

SUCCES

Kira, heb je inmiddels wel het servicepack 2 er op zitten?
Dan zou je eigenlijk meteen usb2 moeten krijgen.

Wel dat is het juist, dat dacht ik toch ook.
Maar helaas werken ze niet. Erg vervelend hoor!!!!!
Ik weet het eigenlijk niet meer, ik moet toch zeker niet formateren zeg, want dan wordt ik helemaal gek
groetjes

Ik heb de usb controllers uitgeschakeld. Heb de pc terug opgestart. Er verschijnt na enige tijd in de taakbalk in een ballonnetje het volgende:
Het usb apparaat kan niet worden herkend. een van de op deze pc aangesloten usb apparaten werkt niet goed. Het is onbekend welk apparaat.

Ik moet wel zeggen dat ik op geen van de 4 usb poorten een toestel heb aangesloten tijdens het terug heropstarten van de pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan