• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Ziektekostendeclaratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

robdgr

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2001
Office versie
Microsoft 365
T.b.v. de ziektekostendeclaratie voor IAK heb ik hun formulier overgenomen in Excel en hem zo gemaakt dat de bedragen en notanummers keurig over hokjes worden verdeeld. Het was even klooien, maar uiteindelijk is het gelukt. Wie zijn verzekering ook daar heeft lopen, kan het formulier gebruiken. Alleen even enkele vaste gegevens invullen en hij is klaar. De beveiliging is zonder wachtwoord en slechts bedoeld om sneller te manouvreren tussen de invulvelden.

Ingepakt was het bestand iets te groot voor hier dus vindt het op www.rdg1314.nl/IAKformulier2006algemeen.zip

Groet,

Rob

Laatst bewerkt:
Leuke mededeling.
En toen?

Mmmmmmm,
daar ging het mij niet om, maar nu zit het bestand er ook bij :thumb:

Het ziet er in ieder geval goed uit! Ik hoef nog dit soort dingen niet in te vullen, dus ik hoef er geen gebruik van te maken.

Joren 007

Ziet er gelikt uit :thumb:
Maak je er ook een voor AGIS? :D

Rob,een heel mooi verzorgt programma.

Nog 1 fout in cel E28.
( Het bedrag van het Totaal ingediende nota's komt niet door)

Ziet er zeer goed uit:thumb: kun je er ook een maken voor "de Goudse" ?

Luc,

Dank. Op een gegeven moment denk je alles te hebben getest en zie je toch weer iets over het hoofd. Ik ga hem vanavond even bijwerken.

Anderen,

Als de vormgeving van Agis en de Goudse ongeveer gelijk is, is de aanpassing niet zo groot. Als je een exemplaar scant, wil ik er best even naar kijken. Is er iemand die een nieuw exemplaar van Zilveren Kruis heeft?

Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan