Zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

castello21

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2007
Berichten
199
Beste forumlezers,

Krijg om de haverklap een zwartscherm te zien in Windows 10, computer loopt dan vast en moet ik weer helemaal opnieuw inloggen.:rolleyes:
Ook zie ik af en toe een mededeling dat ik mijn station weer opnieuw aan moet sluiten.

Wat zou daar aangedaan kunnen worden????
Bij voorbaat dank voor Uw reactie.

Castello21
 
Laat de pc gewoon eens aanstaan als u weer zo'n zwart scherm krijgt, desnoods voor een paar uur.
Windows 10 heeft, net zoals win8, de onhebbelijkheid om bij bepaalde werkzaamheden (updates?) een zwart scherm te geven en dan niet te vertellen wat ie aan het doen is. Ik heb al eens meegemaakt dat dat 3 uur duurde. Daarna start ie dan gewoon door.
een van de verfoeilijke kantjes van Windows 10 (en 8).
 
Bedankt voor je reactie.
Hier schiet ik niet veel mee op. Kan niet wachten tot hij vanzelf weer normaal doet. Dus start ik hem maar weer opnieuw op. Wel erg vervelend.

Misschien heeft iemand anders nog een idee????
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
ik zou eens gaan kijken onder apparaatbeheer of alle drivers in orde zijn.
 
Hoi,

Heb wel een melding maar kan niet zien om welk apparaat het gaat. Doe er een paar screenshots bij.
Misschien kun je mij dan verder helpen. Bij voorbaat dank.:thumb:

stuurprogramma(a).jpgstuurprogramma.jpgstuurprogramma1.jpg
 
Uitleg over Vclone (Eng).
Controleer of dat op jouw pc van toepassing is.
Schakel anders de betreffende service eens uit onder "services.msc" en controleer of er verbetering is.
Kun je doen onder run>msconfig>services>vink aan: Alle Microsoft-services verbergen en vink die service uit indien aanwezig, herstart de pc.
Kan ook anders: Windowstoets + r
typ: services.msc en hit de entertoets
Zoek de service op, dubbelklik erop en kies stoppen, selecteer daarna bij "opstarttype" handmatig of uitgeschakeld, herstart de pc.
 
Laatst bewerkt:
Hallo, bij mij heeft het volgende gewerkt:

Windowstoets + R
type regedit.exe
Ctrl + F
type enableulps
double click enableulps
change value to 0
rebout



Mod Edit
Komt uit dit topic.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hartstikke bedankt allemaal ga het uitproberen.:thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan