• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Danny ;) proficiat met de 100 ste posting je hebt een abonnementje gewonnen op wisselende ideeen :rolleyes: was het nu donderdag + 5 dagen of was het nu vrijdag + 5 dagen :eek:
 
Het werkt, bedankt! :thumb:

Als nu het volgende opgelost kan worden is het perfect.
Ik zou graag willen dat N3 en O3 niet beide ingevuld kunnen worden, het is de 1 of de ander. Hier zit dus die formule in. Is dit te veranderen wanneer in N een 'X' staat O niet automatisch een 'X' komt te staan naar een aantal dagen?
 
Waar plak ik deze?
Als N en O moeten aangepast worden aan jouw wensen dan moeten in beide kolommen de formules totaal anders , in N die kijkt of er in O iets staat en in O die het aantal dagen heeft als er in N iets staat .
Over de ganse topic zie ik nergens een rechte lijn in jouw vraagstelling , diverse wijzigingen je eigen quotes aanpassen en met tientallen voorbeeld formules kun je nog zelf geen < wijzigen in > of = van maken of een tweede lid in een formule aanpassen .
Vermoedelijk kunnen de helpers nog dagen doorgaan en als ze het bij het rechte eind hebben ga jij terug vragen om het anders te hebben , ik zie dan ook geen consistentie in je vragen om nog verder deel te nemen aan deze topic > ik meld me af sorry maar hier stopt het voor mij .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan