Totaal iets nieuws !!

Ik begrijp het niet echt :(

mag ik nog wel een link plaatsen naar me eigen site?

of is het zo dat ik alleen nog dingen mag plaatsen die niet in mijn voordeel zijn? zie jullie dat als commercial?
 
Laatst bewerkt:
Je mag een link plaatsen naar je eigen site (gratis) mits die niet commercieel is. Zodra het commercieel is en je wilt toch je link plaatsen weet je de procedure
 
Ik begrijp het niet echt :(

mag ik nog wel een link plaatsen naar me eigen site?

of is het zo dat ik alleen nog dingen mag plaatsen die niet in mijn voordeel zijn? zie jullie dat als commercial?

Het is nu verboden om in je handtekening een link te hebben naar een commerciële site (ook al is dat je eigen site), daar komt nu verandering in. Je kan dan tegen betaling wel een commerciële link opnemen, een 'gewone' handtekening blijft natuurlijk toegestaan.
 
Daancomp....de link van jou gaat naar 1 blaadje met 1 regel tekst.
Daar kun je niks mee......zodra het een site wordt waar jij geld mee wil verdienen dan is het een commerciele link.....dat mag niet. En dan moet de link weg.
Als je dan reclame wilt maken voor jouw site, dan kan dat volgens de bovenstaande regeling, uitgelegd door Huijb.
 
Bestuurslid 1 verwijst naar art. 2c van de statuten, in de ruimste zin des woords kan daarmee een statutenwijziging voorkomen worden.
Bestuurslid 2 ziet het als een gevolg van de huisregels.

Geen unanieme stellingname dus,
Jawel, de stellingname is wel unaniem.
Jij verwijst naar een stukje in de statuten......daar geeft Maestro12 een uitleg over.
Ik verwijs naar de huisregels omdat het daar thuis hoort.Elke geregistreerde gebruiker kan er namelijk gebruik van maken.
De huisregels zijn de "voorwaarden" van ons forum.
de statuten zijn van de vereniging.
Als ik nu b.v. een sponsorloop wil houden voor extra geld dan hoef ik dat niet aan de leden te vragen of dat mag.
Ik hou een sponsorloop en de vereniging krijgt dat geld......

Wij proberen niks anders dan een beetje geld in het laatje te krijgen voor onze vereniging.
Dit doen wij ook met de T-shirt actie ( er zijn nog t-shirts te koop bij mij....dus)

Wij vinden het fijn dat je meedenkt hoor en het is geen halszaak.wij doen het voor het goede doel.

En James007 dat jij denkt dat ik in het harnas kruip.:eek: ....ik dacht dat je beter wist.....
 
Ik weet ook beter :cool:

Verder, wat wordt er verstaan onder een "commerciële site"? Een site die adwords op z'n pagina's heeft staan? Of een site die echt een product verkoopt/geld vraagt voor diensten?

James :)
 
Ik weet ook beter :cool:

Verder, wat wordt er verstaan onder een "commerciële site"? Een site die adwords op z'n pagina's heeft staan? Of een site die echt een product verkoopt/geld vraagt voor diensten?

James :)
Gewoon een site van een lid of gebruiker die commercieël is. Jij ziet ze toch ook voorbij komen. "Ik maak websites" "op mijn site staan banners die te koop zijn" dus niet van grote bedrijven o.i.d. maar gewoon van de leden/gebruikers. Niets meer en niets minder.
 
Hoewel ik een NKOTB ( New Kid on the Block) ben en me eigenlijk absoluut niet moet mengen in de discussies van de "hoge heren "had ik toch wel een vraag hierover. Een non commerciele site kan (commeciele) pop-ups genereren. Er zijn een aantal leden die zo iets hebben, verwijzingen naar ringtones o.a. Hoe gaan jullie hiermee om.?
 
Laatst bewerkt:
zodra wij dat zien zal de gebruiker een PB (mail) krijgen met het verzoek omdat te verwijderen.
 
Hoewel ik een NKOTB ( New Kid on the Block) ben en me eigenlijk absoluut niet moet mengen in de discussies van de "hoge heren "had ik toch wel een vraag hierover.
Iedereen is gelijkwaardig, hoge heren zijn hier niet, alhoewel we hebben een gebruiker met "Lange Pier" als username. :D
 
Elke melding zal door ons bekeken worden.
en dat melden kun jedoen via een mail.
 
Nog even een kleine opmerking over dit:

Stel iemand doet een aanvraag. Uiteraard zorgt hij / zij ervoor dat het commerciële eraf is of tot een minimum herleid, zodanig dat de geldelijke bijdrage niet moet betaald worden. Er wordt besloten dat het geen commerciële site is.

Gaan jullie dan alle zulke sites blijven controleren daarna? Het gevaar is nl. dat die niet-commerciële site plots wel commercieel wordt, zonder dat jullie dat gezien hebben of zelfs maar in de mogelijkheid zijn om al die sites te controleren... Of hebben jullie 48 uur per dag ipv. 24?

Gewoon een bemerking van mij.

Wigi
 
Nog even een kleine opmerking over dit:

Stel iemand doet een aanvraag. Uiteraard zorgt hij / zij ervoor dat het commerciële eraf is of tot een minimum herleid, zodanig dat de geldelijke bijdrage niet moet betaald worden. Er wordt besloten dat het geen commerciële site is.

Gaan jullie dan alle zulke sites blijven controleren daarna? Het gevaar is nl. dat die niet-commerciële site plots wel commercieel wordt, zonder dat jullie dat gezien hebben of zelfs maar in de mogelijkheid zijn om al die sites te controleren... Of hebben jullie 48 uur per dag ipv. 24?

Gewoon een bemerking van mij.

Wigi

Puppie, onze SignSnatcher, is altijd wel actief in het controleren en bekijken van <s>handleidingen</s> handtekeningen en met hem ook anderen :)
En als je er zélf een tegenkomt kan je dit natuurlijk altijd melden :D

Dit is mijn visie, weet niet hoe het bestuur dit ziet :)
 
Laatst bewerkt:
Puppie, onze SignSnatcher, is altijd wel actief in het controleren en bekijken van handleidingen en met hem ook anderen :)
En als je er zélf een tegenkomt kan je dit natuurlijk altijd melden :D

Dit is mijn visie, weet niet hoe het bestuur dit ziet :)

Fout typje ;)
Handtekeningen

Off topic, heb trouwens gemerkt dat de functionaliteit voor het versturen van emails en het toevoegen van contacten niet werkt als je Firefox hebt ( zoals ik). Gezien het feit dat FF toch een merkbaar aandeel heeft zou hier eens naar gekeken kunnen worden of trap ik nu een open deur in?

Problemen met het forum kunnen gemeld worden aan beheer@helpmij.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is een totaal ander probleem dan waar het topic over gaat. Het beste is om daarover een eigen topic te openen
 
Dat is een totaal ander probleem dan waar het topic over gaat. Het beste is om daarover een eigen topic te openen
Heel juist en daarom verwijderd uit deze topic.
 
Vind het geen goed idee, moet ik weer naar reclame te turen, wat mij niet interesseert, misschien boven het forum van computer gerelateerde bedrijven, daar kan ik nog mee in overeenstemming zijn, doormiddel van AdWords , b.v.

Ik ben het helemaal met Lange Pier eens al die reclame troep ongevraagd op je pc vind ik maar niets een banner boven aan het forum vind ik nog acceptabel maar wel van computer gerelateerde bedrijven want als je alles toelaat word het net een kermis van banners.
 
Terug
Bovenaan Onderaan