Totaal iets nieuws !!

Ik roep maar iets: komt een stichting met educatieve doelstellingen niet in aanmerking voor bepaalde subsidies?
Ik weet niet hoe het zit met verenigingen..

Maaruuuuuh.. het zal me verder allemaal een zorg zijn (niet verkeerd bedoelt). Ik draag mijn steentje bij en ben ervan overtuigd dat het bestuur ook wel naar mogelijkheden aan het kijken is.
 
Laatst bewerkt:
Onthou één ding, als we stil blijven staan en niet vooruit denken(tenslotte is stilstand achteruitgang) dan kunnen we elkaar niet eens meer zien, of je nu wil of niet. Hiermee zeg ik niet dat de zaak nijpend is, maar zoals eerder gezegd, we moet vooruit blijven denken.
Fijn, ga in de politiek. Die reply slaat absoluut nergens op.

Ik ben niet zo'n fan van cliché-uitspraken zoals je kan merken. Net evenmin ben ik fan van kunstgrepen om een regel er door te krijgen. Naar mijn zin had dit met een meerderheid te zijn goedgekeurd door de ledenvergadering. Die regel uit de statuten die Maestro reeds aanhaalde, geeft het bestuur geenszins de macht om zoiets te doen.

Als het dan toch moet, word ik niet graag door mensen het zwijgen opgelegd als ik eisen begin te stellen over de uitvoering van dat plan.
 
Laatst bewerkt:
Fijn, ga in de politiek. Die reply slaat absoluut nergens op.

Ik ben niet zo'n fan van cliché-uitspraken zoals je kan merken. Net evenmin ben ik fan van kunstgrepen om een regel er door te krijgen. Naar mijn zin had dit met een meerderheid te zijn goedgekeurd door de ledenvergadering. Die regel uit de statuten die Maestro reeds aanhaalde, geeft het bestuur geenszins de macht om zoiets te doen.

Als het dan toch moet, word ik niet graag door mensen het zwijgen opgelegd als ik eisen begin te stellen over de uitvoering van dat plan.
Nou nou wat een praatjes. Cliche's gebruik ik niet, dat is mijn mening en ik laat mijn mond niet door jouw snoeren. En met politiek heb ik al helemaal niets. Die reply slaat op de werkelijkheid en als je die niet onder ogen kan zien ben je behoorlijk kortzichtig.
 
Nou nou wat een praatjes. Cliche's gebruik ik niet, dat is mijn mening
"tenslotte is stilstand achteruitgang" >> vette cliché.


en ik laat mijn mond niet door jouw snoeren.
Nee, praat rustig verder. Ik maakte enkel de noot dat je iets concreter mag zijn als bestuurslid. Die ene reply waar ik op reageerde kon je ongeveer in elke context inpassen. Voel je vooral niet aangevallen, het ging niet om jou maar om de concreetheid of betergezegd de vaagheid van je reply.

Die reply slaat op de werkelijkheid en als je die niet onder ogen kan zien ben je behoorlijk kortzichtig.
Die reply is een vage tekst over vooruitgang. Niets nuttigs of concreets uit af te leiden. Dankje voor de belediging, nu terug ontopic.

James :)
 
Ik ben niet offtopic geweest.
 
Ik betaal geen lidgeld om beschoten te worden met reclamebanners, compris?

Er is nog geen enkele aanvraag binnen gekomen en je weet nu al precies wat er gaat komen? Je weet niet hoe de banners eruit komen te zien. Veel mensen op deze site hebben een banner naar hun site. Stoor je je daar ook aan?

Ik weet totaal niet wat ik er van moet verwachten en wacht het af. Voor hetzelfde geld valt het reuze mee.
 
Net evenmin ben ik fan van kunstgrepen om een regel er door te krijgen. Naar mijn zin had dit met een meerderheid te zijn goedgekeurd door de ledenvergadering.
Als het dan toch moet, word ik niet graag door mensen het zwijgen opgelegd als ik eisen begin te stellen over de uitvoering van dat plan.

Kunstgrepen.....Er worden geen kunstgrepen uitgehaald om een regel er door te krijgen.
het is een aanvulling OP de huisregels.
Goedkeuring van de ledenvergadering.......waarvoor moeten we een goedkeuring hebben.?

Het zwijgen opgelegd.....wie legt jou dat op.....?
Eisen stellen...waarom??

Als bestuur proberen wij iets nieuws en we gaan er vanuit dat dit geld gaat opleveren voor de vereniging Helpmij.nl
De 1 kan dit waarderen en de ander niet....
Als bestuur houden wij de site Helpmij.nl echt wel in de gaten en ga er maar van uit dat het geen ratje toe wordt.
Ook las ik ergens ....geen bewegende banners.....waarom niet die zijn er nu toch ook.
Kijk naar die van mij en die van XP_PC
Ook verschillende avatars zijn bewegend.
Is dat nu echt zo storend??

Maar laten we eerst maar eens zien of er iemand geld over heeft om een banner te plaatsen.het loopt nog niet storm.
 
En anders kan je handtekeningen altijd uitschakelen he, als het zo irritant is. Alles blijft toch hetzelfde? Regels die nu van toepassing zijn op de handtekening zijn dan ook van toepassing, maar je mag dan gewoon een commerciele link plaatsen.

Ik zie het probleem niet. :)
 
Ik zie het probleem niet. :)

Ik wel... welk individu / bedrijf is er nu bereid om te betalen voor reclame als die niet gezien wordt? Een rationeel handelend individu / bedrijf geeft hier weinig voor...
 
Ik wel... welk individu / bedrijf is er nu bereid om te betalen voor reclame als die niet gezien wordt? Een rationeel handelend individu / bedrijf geeft hier weinig voor...

De reclame wordt wel gezien. Onder elke post welke de persoon maakt die de reclame in de handtekening heeft.
Het uitschakelen van de handtekening is een persoonlijke instelling die normaal gewoon zo staat dat de handtekeningen aan staan.
 
De reclame wordt wel gezien. Onder elke post welke de persoon maakt die de reclame in de handtekening heeft.
Het uitschakelen van de handtekening is een persoonlijke instelling die normaal gewoon zo staat dat de handtekeningen aan staan.

En heel velen vinden dat storend en zetten die af, ondanks het feit dat ze standaard aan staan.

Neemt niet weg dat ik het een goed idee vind; alleen wil ik wel waarschuwen voor overdreven optimisme.
 
De meeste reacties hier zijn negatief, dat mag, is niets mis mee. Iedereen heeft een mening hoe het wel of juist niet moet. Maar waar ik mij nu over verbaas is het feit dat er twee oproepen zijn geplaatst waarin mensen worden gezocht die iets voor Helpmij willen betekenen, hetzij in een commissie, hetzij zijn medewerking verlenen aan de NB. Jullie raden het al he, geen reacties, ja twee voor de NB.
 
Of het ironie is weet ik niet. Het is altijd al zo geweest dat als er ook maar IETS van de kant van het bestuur komt ( maakt niet uit welk hoor;)) dan wordt het neergesabeld, maar als er échte inbreng gevraagd wordt is er niemand thuis onder het mom: ik zie het niet als een vereniging ofzo, het is alleen maar mijn hobby. En dat is prima. Het is alleen een beetje zuur dat er dan wél commentaar komt. Dat noem ik meedenken aan de achterkant. Overigens spreek ik hier even helemaal op persoonlijke titel :)
 
Ik kan je daar verder niet in helpen mumzel, mensen onder de 18 worden niet toegelaten. Enkel als er voor de rest zich niemand aanmeldt... :confused:
 
Voor de HMD kan je je wel aanmelden :p
 
Op de ledenvergadering is elk lid welkom, toch? Of is dat pas vanaf 18. Nouja, het grootste deel van leden is 18+ en die zijn blijkbaar ook niet gekomen... dus als er dan wat wordt besloten in die vergadering als er vrijwel niemand is... tsja.... wiens "schuld" is het dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan