Totaal iets nieuws !!

En als die reclame nu eens een server met hosting kan opleveren voor helpmij.nl ......mag het dan wel.??
 
Ja dan word het aantrekkelijk maar wel een beetje geselecteerde reclame dus niet allerlei zooi waar je de site mee vervuild.
 
Ja dan word het aantrekkelijk maar wel een beetje geselecteerde reclame dus niet allerlei zooi waar je de site mee vervuild.

Daarom is er ook eerst toestemming van het bestuur nodig voordat de banner in de handtekening geplaatst mag worden
 
Als het bestuur dit goed onder controle heeft dan moet het normaal geen probleem zijn.
En een server met hosting is een goede vooruit gang
 
Laatst bewerkt:
Goed idee.. maar denken jullie niet dat mensen met een banner in hun handtekening het hele forum volspammen om zoveel mogelijk posts te krijgen??? want anders ziet niemand die handtekening. die onnuttige post kunnen wel verwijderd worden door mods maar het blijft irritant!
 
Wat denk je dat er gebeurt na een aantal niet nuttige reacties in een topic?
 
Geen bewegende banners in de mensen hun handtekening iig... dat stoort verschrikkelijk. :)

Groetz,

James :)
 
Is inderdaad een mogelijkheid.
 
Geen bewegende banners in de mensen hun handtekening iig... dat stoort verschrikkelijk.
Dat staat los van het onderwerp: commerciele banner in handtekening. Als Helpmij extra inkomsten kan genereren: prima! Wees niet te preuts zou ik zeggen.
 
Goed idee.. maar denken jullie niet dat mensen met een banner in hun handtekening het hele forum volspammen om zoveel mogelijk posts te krijgen??? want anders ziet niemand die handtekening. die onnuttige post kunnen wel verwijderd worden door mods maar het blijft irritant!

Nou.. Het is alleen interessant voor mensen die hier vaak komen. Mensen die hier vaak komen, posten toch wel vaker.

Voor iemand die denkt "hey, goedekope publiciteit" heeft het niet veel zin denk ik.

Dat staat los van het onderwerp: commerciele banner in handtekening. Als Helpmij extra inkomsten kan genereren: prima! Wees niet te preuts zou ik zeggen.

Onzin.. Straks zeggen ze "alles mag zolang je maar betaald". Dus de opmerking van James is terecht vind ik.
 
Dat staat los van het onderwerp: commerciele banner in handtekening. Als Helpmij extra inkomsten kan genereren: prima! Wees niet te preuts zou ik zeggen.
Ik betaal geen lidgeld om beschoten te worden met reclamebanners, compris?
 
wacht nu eens af hoeveel aanvragen er zijn en hoeveel mensen dit willen doen.
Dit gaat nu op de man gespeld worden (ze lees ik het) en dat is niet de bedoeling.
het bestuur probeert om aan geld te komen door.......
Dus als je imand wilt aanvallen doe dat dan naar mij....ik ben er ook 1 van het bestuur.
 
Ben het zeer eens met James007, want als Helpmij zodadelijk vol staat met allerlij flitsende banners, zul je mij hier niet meer zien. :evil:

Geen bewegende banners in de mensen hun handtekening iig... dat stoort verschrikkelijk. :)

Groetz,

James :)

Voor de rest vind ik de meeste reacties spijkers op laag water .............
 
We zullen er in elk geval op toezien dat de ter keuring aangeboden banners binnen de 'rustige helpmijgeest' vallen, we kunnen nog niks beloven hoe ze er precies uit komen te zien, de maat zal zeker binnen de normale handtekeningmaat moeten vallen en de lay-out binnen onze smaak (gezien de gemiddelde leeftijd van het bestuur denkt ik niet dat jullie je al te veel zorgen moeten maken)
 
Ben het zeer eens met James007, want als Helpmij zodadelijk vol staat met allerlij flitsende banners, zul je mij hier niet meer zien. :evil:
Onthou één ding, als we stil blijven staan en niet vooruit denken(tenslotte is stilstand achteruitgang) dan kunnen we elkaar niet eens meer zien, of je nu wil of niet. Hiermee zeg ik niet dat de zaak nijpend is, maar zoals eerder gezegd, we moet vooruit blijven denken.
 
Ben het zeer eens met James007, want als Helpmij zodadelijk vol staat met allerlij flitsende banners, zul je mij hier niet meer zien. :evil:



Voor de rest vind ik de meeste reacties spijkers op laag water .............

Mocht je mijn replyes bedoelen, ik zou er graag een PB over zien ;).
 
De kenniseconomie.

Hoi,

Ik begrijp, dat een computerforum geld kost en aldus kan leiden tot financiële moeilijkheden. Daar staat tegenover, dat een computerforum (ook) een maatschappelijk belang dient. Als mensen namelijk gemakkelijker (lees: zonder computerproblemen) kunnen communiceren, dan heeft dit bij een professioneel (lees: zinvol) gebruik (ook) een voordeel voor de gemeenschap.

Zo kan (bijvoorbeeld) allerlei malware op een computer leiden tot een besmetting bij anderen. De voorbeelden van virussen, die de hele wereld over gingen, zijn talrijk. Dit leidt tot kosten voor de gemeenschap. Verwijdering van het kwaad, dat vanzelfsprekend niet automatisch gaat, is dan de oplossing.

Vraag: Is er wel eens gedacht aan een subsidie (van een bedrijf of de overheid)?
 
Laatst bewerkt:
Subside van een bedrijf heet sponsoring, dat hebben we al en proberen we nu op kleine schaal uit te breiden.
Subside van de overheid, als we er al voor in aanmerking zouden komen, moeten we aan nog meer regeltjes gaan voldoen, niet echt een optie in mijn ogen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan