Totaal iets nieuws !!

De meeste reacties hier zijn negatief, dat mag, is niets mis mee. Iedereen heeft een mening hoe het wel of juist niet moet. Maar waar ik mij nu over verbaas is het feit dat er twee oproepen zijn geplaatst waarin mensen worden gezocht die iets voor Helpmij willen betekenen, hetzij in een commissie, hetzij zijn medewerking verlenen aan de NB. Jullie raden het al he, geen reacties, ja twee voor de NB.
IK wil wel helpen of moet ik eerst lid worden? Offtopic?
 
Tja, je mag gratis helpen op het forum, maar alleen betaald als je meer wilt doen.:eek:
 
Je moet verenigingslid zijn om moderator, nieuwsbrief redacteur, bestuurslid e.d. te kunnen worden. Dat is wat Lange Pier bedoelt.
 
Tja, je mag gratis helpen op het forum, maar alleen betaald als je meer wilt doen.:eek:
Van Home geplukt;

Redactieleden gezocht.
Lijkt het je leuk om iets voor Helpmij.nl te kunnen betekenen en lijkt het je nog leuker om over computers en alles wat daarmee samenhangt te schrijven. Wil je graag iets schrijven over Excel, Access of over Office in het algemeen, wil je mensen deelgenoot maken van de kennis die je hebt over beeldbewerking, meld je dan nu aan als redactielid.

De nieuwsbrief van Helpmij.nl wordt verstuurd naar +/- 18.000 leden. Hoelang je er mee bezig bent is moeilijk te zeggen, wel is er eens per twee maanden een redactievergadering via MSN of de Helpmij chat. Artikelen mogen gaan over software, tips en trucs voor de computer, hardware, internet, enfin je kan het zelf wel invullen.
De redactie is daarom op zoek naar twee redacteurs, man/vrouw, leeftijd 18 jaar of ouder en een redelijke kennis van de Nederlandse taal en uiteraard in teamverband kunnen werken.

Is je interesse gewekt, stuur dan een e-mail met een verhaaltje over jezelf naar redactie@helpmij.nl o.v.v. sollicitatie redacteur nieuwsbrief.



Geplaatst op 03 Sep 2006 13:30 door Bestuur Helpmij.nl

Bron

Met smart wacht ik op een e-mail van je Lange Pier ;)
 
Het lijkt mij GEEN goed idee!

Je kan beter gewoon op de homepage, en bijvoorbeeld onder elk topic een banner plaatsen.

Stel:
Ik betaal 25 euro voor mijn banner. Dan wil ik daar optimaal gebruik van maken. Dus dan ga ik heel veel onzin topics openen en op zoveel mogelijk posts reageren. Als mijn banner maar gezien wordt denk ik dan. Dat wordt veel werk dan. Suc6 ermee. :(
 
Stel:
Ik betaal 25 euro voor mijn banner. Dan wil ik daar optimaal gebruik van maken. Dus dan ga ik heel veel onzin topics openen en op zoveel mogelijk posts reageren. Als mijn banner maar gezien wordt denk ik dan. Dat wordt veel werk dan. Suc6 ermee. :(
Stel, dat iemand dat zou doen, dan zal er ingegrepen worden.

PS Puppie, wat dacht je van gewoon een mail naar redactie@helpmij.nl.;)
 
maar meer mensen zullen gaan proberen, dus meer ingrepenen vereist. Dat haalt voor jullie dan het leuke er ook wel vanaf!
 
Denk dat het wel meevalt. Je moet eens weten hoeveel de Moderators nu al in de gaten houden. Daarnaast wordt er door een hoop leden een misbruikmelding gestuurd, als er iets niet goed is.:)
 
Stel:
Ik betaal 25 euro voor mijn banner. Dan wil ik daar optimaal gebruik van maken. Dus dan ga ik heel veel onzin topics openen en op zoveel mogelijk posts reageren. Als mijn banner maar gezien wordt denk ik dan. Dat wordt veel werk dan. Suc6 ermee. :(
Stel je zou dat doen, en dan nu even niet hypothetisch, dat hou je geen dag vol, wedden ;)
 
Dit is natuurlijk HET adres voor alle aanmeldingen betreffende de redactie van de NB
Dus ook voor de aanvraag redacteur te worden.:) Anders komt het alleen bij Huijb terecht en moet die het weer doorsturen.
 
Het is snel afgelopen hoor met mensen die onzin posten. Een ow na laten we zeggen 10 onzin posts, gaat hij door > ban. Dusja... en beetje zonde van je € 25,- als niemand je handtekening meer ziet na je ban :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan