is een 160 GB hardeschijf met een 3.2 GHZ een goede pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je wel goed opgelet, je kijkt nu bij 'kleine ondernemingen' daar is de prijs EXCLUSIEF btw, als je naar de 'consumenten' afdeling gaat, kost dezelfde pc € 705,- (excl. verzendkosten)

Huh waarom is die nu ineens €705,- dan? Maarja, Is er ook een Dell in de €500,- + TFT Scherm? En trouwens dat is helemaal niet dezelfde pc. Want kijk maar, Die Dimension E521 heeft maar 512MB geheugen. En die andere bij kleine ondernemingen 1024MB.

Want kijk maar, Die Dimension E521 heeft maar 512MB geheugen. En die andere bij kleine ondernemingen 1024MB.

Nee hoor, klik maar verder, dan zie je dat je 'gratis' 1024Mb krijgt.
Verder bij de 'consumenten' versie zit er standaard Vista Premium bij, tegen Vista Basic bij de 'onderneming' versie. Ook zit er bij de 'consumenten' versie een 13-1 cardreader bij

Voor € 729,- heb je dus een iets uigebreidere pc met 19" TFT
http://configure2.euro.dell.com/del...216&rbc=D03E5216&s=dhs&sbc=nldhsftdppdesktop3

Of je kiest de goedkope uitvoering, kiest daar zelf een 19"TFT bij dan ben je voor € 705,- klaar, maar dan heb je geen cardreader. (of met een 17"TFT € 657,-)
http://configure2.euro.dell.com/del...215&rbc=D03E5215&s=dhs&sbc=nldhsftdppdesktop1

Pasja, Stel nou als ik een packard bell neem, Wat zou er dan in een aantal jaren met die packard bell kunnen gebeuren? Want een packard bell ziet er van buiten helemaal te gek uit vind ikzelf!

Niets en alles.
Als jij je happy voelt bij de Packard Bell moet je dat gewoon doen!

Pasja, Stel nou als ik een packard bell neem, Wat zou er dan in een aantal jaren met die packard bell kunnen gebeuren? Want een packard bell ziet er van buiten helemaal te gek uit vind ikzelf!

Welke packard bell staat je wel aan dan , een nieuwe of die 2e handse op marktplaats.

Met elke pc kan er in de loop der jaren iets mee gebeuren , is een beetje gaan raden naar dingen die er zouden kunnen gaan gebeuren.
Als je morgen naar buiten gaat kun je onder een bus komen , maar om die reden nu nooit meer de deur uit te gaan.
Ze zien er inderdaad ook heel mooi uit :thumb:

Laat ik het nuanceren:

kijk naar garantiebepalingen, informeer naar feitelijke garantie items zoals: WAAR moet 'ie heen bij een defect, HOE LANG duurt het voordat ik 'm terugheb.

Laat ik er tot slot dit over zeggen: als jij regelmatig software download en installeert en als jij regelmatig aan je softwarematige instellingen "sleutelt", dan moet je GEEN Packard Bell kopen.

De machines worden keurig netjes afgeleverd, maar wanneer er getweakt gaat worden kan het allemaal lastiger gaan worden.

Laat ik er tot slot dit over zeggen: als jij regelmatig software download en installeert en als jij regelmatig aan je softwarematige instellingen "sleutelt", dan moet je GEEN Packard Bell kopen.

De machines worden keurig netjes afgeleverd, maar wanneer er getweakt gaat worden kan het allemaal lastiger gaan worden.

Dus ik kan er niet goed op downloaden? En trouwens hoe weet je dit allemaal? Heb je er zelf eentje gehad dan?

Jawel, je kunt er sowieso goed mee downloaden...... ik schrijf ook NIET dat je dat niet kunt.

Randy, om te voorkomen dat dit topic dadelijk 1000 berichten telt:

ALS jij een pc gebruiker bent die een machine koopt en er van plan bent om weinig aan te veranderen EN je gaat ook niet aan allerlei instellingen rommelen EN je download niet allerlei tryouts van "wazige" programma's, dan moet je gewoon die Packard Bell kopen, da's dan een prima pc voor je (net zoals de Dell dat is)

Je slotvraag beantwoordend: veel op het W W W "rondkijken" en nee, ik heb nog nooit een PB gehad.

Laatst bewerkt:
Doe jezelf nu ook een plezier en ga in het weekend of zo ook even hier naar toe:
Adres: Kamp 51
3811AN Amersfoort
Telefoonnummer: 0900-0502 (€ 0,15 / min)
Email: amersfoort@paradigit.nl

Openingstijden: Maandag : 12:00 - 18:00
Dinsdag : 09:00 - 18:00
Woensdag : 09:00 - 18:00
Donderdag : 09:00 - 21:00
Vrijdag : 09:00 - 18:00
Zaterdag : 09:00 - 18:00

Vlakbij in de buurt en service...................... toppy!!!
Vergelijk de prijs met die van een Dell en / of een PB machine en beslis!

Jawel, je kunt er sowieso goed mee downloaden...... ik schrijf ook NIET dat je dat niet kunt.

Randy, om te voorkomen dat dit topic dadelijk 1000 berichten telt:

ALS jij een pc gebruiker bent die een machine koopt en er van plan bent om weinig aan te veranderen EN je gaat ook niet aan allerlei instellingen rommelen EN je download niet allerlei tryouts van "wazige" programma's, dan moet je gewoon die Packard Bell kopen, da's dan een prima pc voor je (net zoals de Dell dat dat is)

Je slotvraag beantwoordend: veel op het W W W "rondkijken" en nee, ik heb nog nooit een PB gehad.

Pasja, Nog een aantal vragen en dan ben ik helemaal compleet hoop ik!

1) Kan ik op een Packard Bell goed gamen?
2) Kan ik op een Packard Bell goed Muziek,Filmpjes,Live Filmpjes, downloaden?
3) Wat bedoel je met "wazige" programma's downloaden?
4) Is het mogelijk om vooral GTA San Andreas en The Sims erop te gamen?

Hoop dat je al mijn 4 vragen kan beandwoorden dan ben ik helemaal op de hoogte.

Ik zou wel willen, maar dat hangt af van het aantal Euro's dat je uit wil geven.

Voor een X-bedrag koop jij een prima PB waarmee je prima kunt gamen, filmpjes, muziek etc. op kunt downloaden.
Wazige programma's: progjes om je internet snelheid te verhogen, progjes om de hhd prestaties te verbeteren etc. etc.

Wat je laatste vraag betreft: ga naar de site van een game, lees welke systeemvereisten er (minimaal) nodig zijn en bepaal aan de hand van die informatie welke hardware (PC) je nodig denkt te hebben.

Laatst bewerkt:
Ik zou wel willen, maar dat hangt af van het aantal Euro's dat je uit wil geven.

Voor een X-bedrag koop jij een prima PB waarmee je prima kunt gamen, filmpjes, muziek etc. op kunt downloaden.
Wazige programma's: progjes om je internet snelheid te verhogen, progjes om de hhd prestaties te verbeteren etc. etc.

Wat je laatste vraag betreft: ga naar de site van een game, lees welke systeemvereisten er (minimaal) nodig zijn en bepaal aan de hand van die informatie welke hardware (PC) je nodig (denkt) te hebben.

Ik wil ongeveer een packard bell kopen van 500 tot 550 euro. Is dat dan allemaal mogelijk wat ik vraag? En Oja! een jongen zei tegen mij dat je op een Celeron processor geen GTA San Andreas kan spelen omdat die processor niet is om te gamen zei die. Is dit waar?

Hallo !

Tja, ik ben het helemaal met @Pasja eens:

Als je ervan houdt om je PC te "tweaken", (optimaliseren}, koop dan geen OEM (merk) PC, maar bouw 'm zelf of ga naar de PC-boer en laat 'm samenstellen naar JOUW wensen.

Heb je tenminste ook de mogelijkheid om je software naar keus te installeren, je eigen Windows/Linux-versie te kiezen en zit je niet opgescheept met restore-ellende en software die je niet nodig hebt !

OEM-PC's zijn voor mensen die een kant-en-klaar product willen en, in geval van problemen, een beroep moeten doen op de fabrikant.

Ik heb er nooit 1 gehad en zou het ook niet willen !

Maar veel mensen zijn er tevreden mee, dus.......

Succes,

Harry.

Kijk op de site van de game.

Ik heb gekeken op een website waar de systeemeisen stonden. Nu zie ik dit staan:

Minimale systeemeisen

1GHz Intel Pentium III of AMD Athlon processor
256 mb ram
8 x speed dvd-romspeler
3,6 GB vrije opslagruimte voor minimale installatie
Grafische kaart met 64 MB geheugen en DirectX 9 ondersteuning (Geforce 3 of beter)
DirectX 9 compatibele stereo geluidskaart
Toetsenbord en muis

Aanbevolen systeemeisen

Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter)
384 MB ram of meer
16 x speed dvd-romspeler
4,7 GB vrije opslagruimte voor volledige installatie
Grafische kaart met 128 MB geheugen of meer, geschikt voor DirectX 9 ondersteuning (NVIDIA Geforce 6-serie aanbevolen)
DirectX 9 compatibele surround sound geluidskaart (Sound Blaster Audigy 2-serie aanbevolen)
Gamepad met dubbele analoge besturing
Toetsenbord en muis

Kan een packard bell met 1024MB Geheugen & 250 Gb Hardeschijf & een Intel Celeron processor dit aan?

Of dit voor 525,- euro:

€ 525,00

Advanced Power 5003C2D

De Advanced Power 5003C2D bevat het nieuwste Intel processor type en
is mede daarom de ideale keuze voor mensen die een PC aanschaffen met het oog op de toekomst!

Met zijn hoge specificaties kan hij vrijwel alle hedendaagse toepassingen moeiteloos aan.
Zo bevat de PC een Intel Core2Duo E6300 processor, een 320GB harde schijf, 1024MB werkgeheugen,
een double layer DVD brander, geheugenkaartlezer en is voorzien van een draadloos toetsenbord en muis.
Het systeem wordt geleverd zonder besturingssysteem en monitor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan