@poebertje: ik moet even wat nuanceren. Ik heb wat berichten teruggelezen en ik meen te lezen dat jij waarde hecht aan het uiterlijk van een kast. Ik doe dat per defintie niet. Voor mij geldt maar 1 ding en dan ook echt maar 1 ding: een zo koel mogelijk systeem. Hoe de kast eruit ziet interesseert mij geen biet. Als je mijn systeem bekijkt dan zal je zien dat ik een lompe Coolermaster Stacker heb die er gewoon (naar mijn mening) niet uitziet. (Zeker niet als ik op het w w w al die gekleurde plaatjes zie van vreselijk mooi gekleurde kastjes...........) Maar, zoals ik al zei, het uiterlijk van een kast boeit mij niet. De temperatuur van mijn systeem wél en omdat ik naast de 2 Raptortjes ook nog eens 2x 400 GB andere harddisks heb (niet in Raid) en een forse 8800GTS, is koelte belangrijk.
Ik heb ook een Coolemaster CM 690 gezien met window is dat een betere keuze gezien het koelen en daarmee de temperatuur zo laag mogelijk te houden?
Ik vind temperatuur ook erg belangrijk hoor en stilte maar ik wil wel dat ie er wel mooi uit moet zien het mag wel iets minder bling bling hoor als ik maar wel een window heb.