opslaan word2007 werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kun je dan geen andere set recovery dvd's opvragen bij Acer?
Mijns inziens ligt het dus aan een mislukte installatie door Acer, waarna er een recovery van is gemaakt waardoor jij elke keer met de gebakken peren zit..

Ik heb anders nog wel een ongebruikte recovery set van Packard Bell (vista home premium) liggen, maar ik geloof niet dat dat zo 1-2-3 werkt.
Het wordt gezien als een andere pc..

Laatst bewerkt:
Kun je dan geen andere set recovery dvd's opvragen bij Acer?
Mijns inziens ligt het dus aan een mislukte installatie door Acer, waarna er een recovery van is gemaakt waardoor jij elke keer met de gebakken peren zit..

Ik heb anders nog wel een ongebruikte recovery set van Packard Bell (vista home premium) liggen, maar ik geloof niet dat dat zo 1-2-3 werkt.
Het wordt gezien als een andere pc..
Ik vrees ervoor, ik denk niet dat ze me zomaar gratis nieuwe recovery dvd's zullen geven :confused:

Wat ik nog vergeten te melden was op de vraag van Guitarnet is dat ik inderdaad antwoord heb gehad van acer een heel tijdje terug.(er staat standaard een trial van office 2007 op)

Antwoord in de aard van: We leveren een trial mee, we kunnen hiervoor niet verantwoordelijk zijn, verwijder deze door middel van de microsoft tool--> gedaan.

Dan heb ik office opnieuw geinstalleerd, een versie die op andere pc's hier thuis wel werken(vista & xp) maar dus zonder resultaat hé.
Ze zeggen dat ik Microsoft moet contacteren maar aangezien ik een trial heb, dus ook geen licentiecode voor office 2007 en kan ik geen gratis hulp krijgen.

Waarschijnlijk als ik microsoft zou kunnen contacteren zouden ze me toch waarschijnlijk terug doorverwijzen naar acer en zo blijft het maar doorgaan.:evil:

Toch bedankt om men topic terug onder de aandacht te brengen iedereen :thumb:
Helaas heb ik de hoop hierover al opgegeven omdat ik vrees dat het een hopeloos geval is :rolleyes::p
Daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat tips nog altijd welkom zijn :thumb:

En een illegale versie van Office 2007 dan?
Heb je dat al eens geprobeerd? Als die niet werkt ligt het aan je Windows versie en is Microsoft verplicht jou te helpen, als die wel werkt was die Office trial verrot en is dat weer een extra reden om Acer te vermijden..

En een illegale versie van Office 2007 dan?
Heb je dat al eens geprobeerd? Als die niet werkt ligt het aan je Windows versie en is Microsoft verplicht jou te helpen, als die wel werkt was die Office trial verrot en is dat weer een extra reden om Acer te vermijden..

Wel, dat is wat ik probeer de te zeggen met dat ik geen gratis ondersteuning kan krijgen omdat ik geen legale versie van office 2007 bezit.
Ik heb wel een illegale versie, op andere pc's bij me thuis werkt deze dus wel maar helaas op de laptop van mij niet... :(

Okay :s dan begin ik toch aan je Windows installatie te denken.. En dan heeft het wel met Acer en Microsoft te maken..

Okay :s dan begin ik toch aan je Windows installatie te denken.. En dan heeft het wel met Acer en Microsoft te maken..

Jah, hoe dan ook, toch bedankt voor je reacties :thumb:
Ik zou het eerder op acer steken aangezien word wel werkt op andere pc's hé ;)
(Het is te zeggen, ik kan echt alles doen in office totdat het op het opslaan aankomt :P)

En in welke extensie probeer je ze op te slaan? .docx of .doc?
Wellicht ligt daar het probleem.. Via het opties menu kun je de standaard extensie wijzigen van docx naar doc..

En in welke extensie probeer je ze op te slaan? .docx of .doc?
Wellicht ligt daar het probleem.. Via het opties menu kun je de standaard extensie wijzigen van docx naar doc..

doc, docx, xml, txt,... alles gewoon ;)

Pff.. krijg je een foutmelding bij een poging tot opslaan, loopt ie vast, kun je er uberhaupt niet op klikken?

Pff.. krijg je een foutmelding bij een poging tot opslaan, loopt ie vast, kun je er uberhaupt niet op klikken?

moeilijk geval hé dit ;)

De foutmelding "office werkt niet meer en wordt afgesloten" :D
Ik kan klikken op "nu beindigen terwijl microsoft naar oplossingen zoekt...

verder valt er niet veel aan te doen denk ik ;)

Nee ik weet het helaas ook niet meer.. Sorry.. Hoop dat Microsoft snel een oplossing heeft want dit is echt weer zo'n one of a kind probleem..

Nee ik weet het helaas ook niet meer.. Sorry.. Hoop dat Microsoft snel een oplossing heeft want dit is echt weer zo'n one of a kind probleem..

Nope, geen one of a kind probleem :P
Ik heb al een aantal keren gegoogeld, een ICT'er en nog een aantal ander mensen hadden hetzelfde probleem met hun ACER :evil:
Maar daar ook geen oplossingen :confused:

Mjah okay.. One of a kind of niet, het blijft minder fijn, zeg maar.. :p

Mjah okay.. One of a kind of niet, het blijft minder fijn, zeg maar.. :p

Daar heb je een punt, gelukkig maakt word af en toe toch nog back-ups voor het geval ik weer even vergeten was dat ik niet kon opslaan :P

=O Misschien heb ik een oplossing ?

Ik had dit probleem ook met Visual Basic, enzo.
De oplossing hiervoor was : RUN AS ADMIN.
Gewoon Rmuisknop --> 'Als administrator uitvoeren' kiezen.
Bij mij werkte het :p

Ik had dit probleem ook met Visual Basic, enzo.
De oplossing hiervoor was : RUN AS ADMIN.
Gewoon Rmuisknop --> 'Als administrator uitvoeren' kiezen.
Bij mij werkte het :p

Ik dacht dat ik dat al eens geprobeerd had maar ben niet zeker.

Ik ben het gaan testen, rechterklik op het icoontje van word 2003 maar er staat niet bij "uitvoeren als administrator" :confused:
Bij andere programma's is dit wel maar bij mijn office 2003 programma's niet:confused:

Waarom krijg ik hier de melding dat er op mijn topic is gereageerd door een zekere "RTP"
maar hier uiteindelijk niet van kan zien? :confused:

Het bericht dat geplaatst is slaat nergens op, dus deze is verwijderd.

Beste,

Via uw accountlink ben ik op uw topic gekomen en heb de indruk dat het probleem nog steeds niet is opgelost.
Ik heb je hele topic gelezen en dacht aan het volgende:
Er staan vele goede hints op maar één heb ik nog niet gezien.
Aangezien je enkel een recoverycd hebt waarbij office als trail is geinstalleerd heb je geen mogelijkheid voor een clean install.

Als je office na een herinstallatie opent, zou ik denken dat office nog andere bestanden gaat plaatsen her en der in het systeem.
Zou het kunnen helpen dat je, wanneer je een recoveryinstall doet, je Office direct verwijderd Zonder office te openen? (incl. Office12 in Program Files, enz).

Het tijdstip van verwijderen is in ieder geval anders dan bij uw vorige pogingen.
Er is een mogelijkheid dat bij het maken van de recovery-cd door Acer het office-pakket is geinstalleerd met een OTK-installatie en die niet is geopend geweest.
Ze kunnen dat wel met een speciale produktsleutel maar die moet dan weg gehaald worden met een speciale tool.

Een kleine kans dat dit niet is gebeurd en dat je office toch goed kan verwijderen.

(Uitleg:OTK-cd is een installatiecd voor Office pro bestemd voor OEM pc's. later wordt dan door de gebruiker een produktsleutel ingevoegd naar gelang de gekochte versie).

Een clean install is ook een optie (eerder opgegeven) maar de kans is dan dat je uw systeem niet geactiveerd krijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan