Mijn budget licht inderdaad niet al te hoog, zo rond de 100 euro, want ik moet er waarschijnlijk ook nog bij inrekenen dat ik iemand met wat meer verstand het erin moet laten zetten want zelf heb ik geen idee hoe ik dit zelf meot doen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil wel even gezegd hebben dat meer mb's niet automatisch meer prestaties genereerd.....
Wil wel even gezegd hebben dat meer mb's niet automatisch meer prestaties genereerd.....
Mijn budget licht inderdaad niet al te hoog, zo rond de 100 euro, want ik moet er waarschijnlijk ook nog bij inrekenen dat ik iemand met wat meer verstand het erin moet laten zetten want zelf heb ik geen idee hoe ik dit zelf meot doen.
De voeding plaatsen zal wel even het lastigste zijn voor je....
Maar iemand erbij met een klein beetje inzicht zou het moeten gaan lukken.De kabel aansluitingen is eigenlijk een kwestie van kopieren.
Haal je dus 1 stekker los, dan moet je van je nieuwe voeding diezelfde stekker terug plaatsen.
Gewoon even goed kijken dus...
Je dient wel even een voedingskabel op die nieuwe kaart te zetten.Dat zal ook in je beschrijving staan bij de nieuwe kaart.
succes:thumb:
Hey,
Ik heb de bestelling al gedaan. Ik had waarschijnlijk wel iets kunnen besparen op de voeding maar ik geef toch liever 2 tientjes meer uit zodat ik zeker weet dat ik een goede kwaliteit voeding heb die genoeg watt´s levert.
Ik woon helaas ook niet in de buurt van Barneveld maar toch bedankt Mr Skyline. Ik ga het gewoon zelf proberen en mocht ik hiermee problemen krijgen dan kan ik volgens mij altijd hier naar oplossingen vragen.
Groetjes,
Andy
Hoe kom jij daar bij?Dat ben ik wel met je eens, maar 512MB vliegt er straks zo uit, 1GB is nog altijd wel beter dan 512MB.
Hoe kom jij daar bij?
Ik zie nog genoeg kaarten, ook uit de HD5000 serie met 512 MB.
Het gaat ook om de snelheid van het geheugen.
Ik ben het met R15 eens.
Videogeheugen is bijvoorbeeld erg belangrijk bij hogere resoluties. Er worden steeds meer full HD monitoren verkocht en worden ook de games op hogere resoluties gespeeld. Meer videogeheugen word dus steeds belangrijk en 1GB is inmiddels wel een standaard.
Overigens zijn er ook nog gewoon nieuwe 80GB schijven te krijgen hoor![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.