Game PC!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Graag lord :) hoe meer, hoe beter :)

Zou je die Link(op 4lauch) eens aan kunnen passen met die i7 870 inplaats van die i5 :) thanks iedergeval,

Zelf vind ik Informatique nog steeds het handigste voor mij want dat is 5-10min verderop. en ik niet zo van bestellen hou. maar jantju: zou jij tog nog eens een informatique samenstelling kunnen proberen te make?

Alvast bedankt :)

Ik heb niet veel tijd om te reageren, maar dit is goede opstelling:

Let wel: je wilt ermee gaan gamen en dan is de videokaart belangrijker, ik zal als ik jouw was daar meer in investeren, maar dat zal ik morgen even samenstellen.

Ook zal ik als ik jouw was even vragen hoe het zit met de voeding.

Dit is goed: (nog neit bestellen!)

111805 Samsung SH-S223C 22xDVDRW, SATA, Zwart, bulk 21,00 21,00
116170 Samsung EcoGreen F3 1TB, 5400rpm, 32MB, SATA 52,00 52,00
119728 Nexus 120mm Real Silent case fan 1000rpm Zwart/Wit 5,00 5,00
124759 MSI P55A-G55, S1156, P55, 4xDDR3, ATX 115,00 115,00
130843 Kingston ValueRam 4GB(2x2) DDR3 1333MHz C9 59,90 59,90
131596 Intel Core i7-870 2.93GHz, 8MB, S1156, Box 269,00 269,00
999160 Intel promo - gratis R.U.S.E. voucher 0,00 0,00
145186 OCZ ModXStream Pro, 600W, ATX 69,00 69,00
518244 Gigabyte Radeon HD 6870 1GB, PCIe 225,00 225,00
890942 Zalman CNPS7000C-AlCu S775/AM2/754/939/940 19,00 19,00
892150 Xigmatek Asgard, noPSU, Zwart, ATX 33,00 33,00
900469 Microsoft Windows 7 H. Prem. NL, 64b, oem 99,00 99,00

12 producten Totaalbedrag 966,90

Nee ik haal hem zowiezo pas in December. en ja volgensmij ziet dit er wel goed uit, ik w8 wel op je samenstelling morgen. :) van welke site/shop is dit? :) dat is wel handig om te weten

Laatst bewerkt door een moderator:
Van informatique ;) ik weet niet hoe ik een link kan geven... Ik zal nu even beter gaan kijken en evt. wat verbeteringen doen ;)

Ik zal als ik jouw was gewoon via bijvoorbeeld Azerty bestellen, het is hier vele malen goedkoper, dus krijg je een betere pc. Informatique klopt niet want je kan geeneens een voeding bestellen, wat toch wel wat zegt over de fabriek.

Azerty samenstelling: Klik

Dit is een erg goed systeem! alleen als ik jouw was zal ik, omdat je een game computer wilt, gaan voor een i5 760, dat scheelt 80 euro en niet erg veel performance. Dan kan je Crossfire (2 kaarten) HD 6850 nemen. Voor gamen is dit vele malen beter! Maar dat moet je zelf weten :thumb:

Dit lijkt mij persoonlijk een betere game pc, Klik, kijk maar op benchmarks van Crossfire HD 6850. Dan haal je erg goede scores! Je hebt nu 30 euro over dus opzich zou je voor een mooiere behuizing of iets dergelijks kunnen gaan, of het gewoon in je eigen zak steken! :)

Laatst bewerkt:
Wat is precies het verschil tussen die 2?

alleen game prestaties?

Als je die naar i7... naar i5.. verranderd,en die crossfire nogwattes bij die samenstelling doet, kom je dan nog onder de 1000-1000uit? :) (zou je zo lief willen zijn om zo'n linkje weer te maken met i5+crossfire wat je zei)

Wat is precies het verschil tussen die 2?

alleen game prestaties?

Het belangrijkste verschil is dat de intel i7 870 hyperthreading heeft. Hiermee maakt hij virtuele cores aan, zodat er meerdere delen van de processor word gebruikt. Prestatiewinst van ongeveer 20%, alleen ondersteunen games helemaal geen 8-cores, zodat er gewoon 4 worden gebruikt. Dan is er nog dat de i7 870 0.13ghz meer heeft per core. De i7 870 is wel veel beter voor bijvoorbeeld videobewerking of unrarren etc.

Voor gamen presteren ze allebij ongeveer even goed dus is het zonde om dan op je videokaart te besparen. Dus zal ik voor de i5 gaan, maar hangt er een beetje vanaf wat je graag wilt he ;)

Allebij zijn het zowiezo zeer goede systemen dus het is nu een kwestie van kiezen. :thumb:

Voor gamen presteren ze allebij ongeveer even goed dus is het zonde om dan op je videokaart te besparen. Dus zal ik voor de i5 gaan, maar hangt er een beetje vanaf wat je graag wilt he ;)

Allebij zijn het zowiezo zeer goede systemen dus het is nu een kwestie van kiezen. :thumb:

je zegt, ze zijn allebij ongeveer even goed, dus is er 1tje beter :P welke is dat?

De i7 processor is net ietsjes beter dan de intel i5 :P Maar die is ook 80 euro duurder :( Dus dan moet je op de grafische kaart(en) besparen.

Maar voor games is de intel i5 keuze beter, omdat deze betere grafische kaarten hebben :P

Is het nog te volgen? :o

De i7 is net ietsjes beter :P Maar die is ook 80 euro duurder :(

dus dan zit ik boven de 1000euro?

ojah en ik zag dat de cooler niet zo duur was, hoelang gamen kan die pc dan aan? ;)

Laatst bewerkt:
Ja, dan word het 1050 euro ipv 970, voor een kleine prestatiewinst...

Het is een erg goede goedkope koeler :P Je kan zolang gamen zoals je wilt hoor (A)

ow, okaj xD nouja, voor welke zou jij gaan? ;)

Hahaa, het is lastig :P

Ff kort samengevat:

De intel i5 samenstelling is iets minder goed in héél erg veel dingen tegelijk doen, scheelt ongeveer 20% Maar veel beter in gamen want deze samenstelling heeft betere videokaarten. En de intel i5 is net zo goed in gamen als de i7.

De intel i7 samenstelling is ietsjes beter in heel erg veel dingen tegelijk doen, alleen deze heeft mindere videokaarten, dus is minder goed in gamen.

Ik zal dus voor de i5 samenstelling gaan: Klik

Maar je moet zelf kiezen ;):thumb:

Nouja ik zat zelf ook al met de I5, puur voor het gamen enz. maar ik doe ook wel eens downloaden en internetten enz tegelijk, zou de i5 dat niet aankunnne?

Zeker wel! Heb zelf ook een i5 en die gaat echt hééééél erg snel, de i7 is eigenlijk meer voor bedrijven enzo...

oh, dat is fijn om te horen :) tja, dan ga ik bijna zeker te weten voor de I5 samenstelling, maare nog 1 vraagje over azerty, (ik ben nog nooit met die site in aanraking geweest of iets gekocht ect.) MOETJE online betalen ect.? of kan je ook betalen bij aflevering zoals 4lauch wat ik zag bij 4lauch. want ik hou niet van online betalen en met moeder ook niet. dusjah

Haha, betaalde mijn vader of moeder mn pc maar ;) Maar volgensmij kan je gewoon betalen bij aflevering, onderaan bij alle spullen die in je winkelmandje zitten, zie je staan aflevering: dan kan je kiezen, en je ziet ook staan betalen: kan je kiezen betalen bij aflevering.

Oké thanks iedergeval. je hoort nog wel van me als ik van plan verrander

Dit heeft mij erg geholpen. ik zal nog wel fftjes een Berichtje op dit topic achterlaten als de pc binnen is, en hoe die werkt ect.

ojah en nog een laatste vraag: zetten hun de pc ook voor me inelkaar? ;)

Ja, dat doen ze ook :)

Heel veel plezier me tje nieuwe compute rhe ;) gaat vast en zeker lukken :cool:

Mooi zo :rolleyes: Erg bedankt voor jou hulp, En alle andere die ook mee hebben geholpen of een berichtje hebben geplaatst op dit topic :)

Jullie horen nog van me! :cool:

Groetjes Cleoth! ,

Levai Huijzer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan