Game PC!

Status
Niet open voor verdere reacties.
die processor koel moet je niet nemen
hem hem namelijk zelf ook ;)
hij is niet super goed in koelen en ook niet echt stil.
en jij wil je processor heeel lang zwaar belasten, dus ik zou voor de zekerheid toch voor een scythe mugen 2 gaan. (of een andere goeie)
CM hyper 212 plus kan ook
http://nl.hardware.info/productinfo/vergelijk/19/87194;74745;74744

edit: hou het op 1 6870 voorlopig
kan hij na een jaar er altijd nog 1 bij stoppen. Is hij na een jaar ook weer eens blij :P

Laatst bewerkt:
@ Cleoth

Dat is een zeer goed systeem, kan je álle spelletjes op spelen die je wilt, ook die van de aankomende 3 jaar.

@ Firestorm

Ik weet dat de 6850 in CF beter is, maar ik had het over de HD 6870 VS GTX 460 SLI, zoals frankwannet al zei. :thumb:

@ Dirkie

Ik denk dat de CM Hyper 212 plus ook goed is, word alleen wel weer duurder, dus dat moet Cleoth weten :D

Ongeveer 8 euro... :) Is wel een hele goede koeler zie ik! :thumb:

Winkelmandje

Dit is dan de definitieve samenstelling denk ik.

Heel veel plezier met je systeem! Gaat vast en zeker lukken, aangezien het een érg goed systeem is! :thumb:

Ongeveer 8 euro... :) Is wel een hele goede koeler zie ik! :thumb:

Winkelmandje

Dit is dan de definitieve samenstelling denk ik.

Heel veel plezier met je systeem! :thumb:

lol, ik dacht egt 80 euro duurder ofzo, maar goed dit is wel nice zo. Heeeeel erg bedankt, en ik zal wel fftjes kijken of ik nog vragen heb. (kan ik nu 1,2,3 niet verzinnen)

Thxx allemaal,

Greetz Levai

Haha, nee zo erg niet ;) ga deze koeler vaker voorstellen, want deze is zelfs beter dan de mugen 2, wel wat minder stil maar ook weer goedkoper! :thumb:

Dus het gaat om vragen verzinnen he? ^.^ Succes met verzinnen ;)

Later

Dus het gaat om vragen verzinnen he? ^.^ Succes met verzinnen ;)

Oké, Ik heb er 1 verzonnen :) (het gaat over Azerty)

Heeft iemand hier wel eens iets via azerty besteld? want wat ik wil weten is:

Als je bij betaalmodes op rekening klikt, word de PC dan bezorgd en dat je dan een rekening binnen krijgt die je moet betalen? of krijg je eerst de rekening en daarna pas de PC?

Gr.Levai

PS: Ik kan niet w8en tot ik hem heb :P dan ga ik lekker CoD Black Obs spelen (als hij dat kan :P ) vast wel^^

ik dacht dat me oom eens op rekening heeft gekocht. Maar dan moet je gewoon overschrijven voor je iets ontvangt.
Dus komt op het zelfde neer als ideal

Waarom dat? Azerty is de betrouwbaarste webshop! voor black ops zou ik die processor nog wel overklokken! minimaal 2.93 Ghz nodig.

Veel geluk er mee :)

gewoon ideal gebruiken lekker handig en dan ben je zeker van je koop

anders kan je ze voor de rechter slepen:evil::thumb:

vraagje uit nieuwschierigheid: kun je een laptop OC ? en hoever kun je een pc OC?

oc kost geen geld. Dat kun je gewoon doen met de onderdelen die je hebt. (kost wel meer stroom=meer geld)

vraagje uit nieuwschierigheid: kun je een laptop OC ? en hoever kun je een pc OC?

vaak niet er zit vaak een locked bios op

en dat doen ze voor een reden laptops worden heel snel heet
het lijkt me ook erg dom om laptops te gaan overklokken daar zijn ze totaal niet voor geschikt
en je bent je garantie ook gelijk kwijt!

ik was op youtube een beetje aan het rondkijken en toen kwam ik zo´n filmpje tegen waar zo´n man zei dat je eerst moet kijken of alles wel in de kast past als je dingen gaat bestellen,

Past alles in de kast bij mijn samenstelling?

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[301852]=1&product[242662]=1&product[259717]=1&product[80156]=1&product[225309]=1&product[71255]=1&product[260614]=1&product[7517]=1&product[256465]=1&product[235982]=1&product[290728]=2&product[305581]=1&product[225953]=1

ja alles past

als het niet zou passen dan geeft azerty ook nog een seintje
maak je maar geen zorgen de samenstelling is prima!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan