Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier zijn er enkele, maar ik bedoelde ook ultrabooks en zo.Beter lezen. Dat heb ik niet gezegt, het is vele malen krachtiger. Maar niet voor zijn gebruik (overated). De I7 is nog krachtiger.
Kan je 2x de AMD FX-8350 erin gooien, dan kom je er pas boven uit![]()
De ARM en Nvidea chip verkopen wat beter, bij de tablets.
Heb nog niet zoveel Tablets met Intel gezien. Dat gaat Intel waarschijnlijk veranderen met de Haswell processor.
@Sander, ik kan in mijn systeem max 4gb kwijt dat gaat dus niet. (ik zat daar wel aan te denken)
nog even een vraag over het geheugen. In mijn topic raad je een ander geheugen aan van 1600mzh. maa rik zat ff te lezen op dit forum en zag dat je ergens anders juist de 1333mhz boven de 1600mhz aanraadde,
omdat dit sneller was.
Dit ging om iemand die ermee wou gamen. Kan je mij uitleggen waarom dit is, Ik denk zo 1600 is sneller dan 1333 dus altijd beter maar dit is schijnbaar niet zo?
Verder vind ik het jammer dat stratoer niet meer antwoord op zijn gemaakte configuratie.
Ik zit ook nog te twijfelen over de SSD, ik heb mijn pc altijd aanstaan (hij gaat echt nooit uit) het rarren en parren gaat via een andere HD, dus wat is dan mijn voordeel met een SSD.
of ik neem er 1 van 60gb die is in mijn ogen groot genoeg voo windows, office en wat kleine progjes zoals winrar, nero
En is dit wat ,
Corsair carbide 400r, vraag me alleen af of hier wel een dvd writer in kan
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.