Afbeeldingen via internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
De oorzaak.

Ik kwam dit net in een ander topic tegen:
Even voorstellen. Ik ben een Network Opperator voor een ISP.

Het huidige probleem zit niet direct bij wanadoo Nederland, maar France Telecom (eigenaar wanadoo) en Cogent.

France Telecom heeft besloten om te de-peeren met Cogent.
Zeer simpel gezegd. Peeren is het koppelen van Internet netwerken.
de-peeren is het ontkoppelen.
Cogent is een groot netwerk dat bijna alleen aan peereing doet. Het koppelt dus netwerken aan andere netwerken.

Nu dat France telecom dit stop heeft gezegt levert dit problemen op voor klanten van beide partijen.

Wanadoo klanten kunnen geen websites zien of minder als een netwerk zijn primaire connectie via Cogent heeft.

Normaal zou een packetje een andere route zoeken.
Maar om een onduidelijke reden gebeurt dit niet.

France Telecom beweert dat Cogent een z.g.n. blackhole gebruikt om alle IP nummer informatie van France Telecom die via andere netwerk komt te blokeren. Cogent beweert dat France Telecom alles geblokeert heeft. Dit is beide via onofficiele bronnen verkregen.

Photobucket zit uit mijn hoofd via een cogent connectie. Dus dit levert dus problemen op.

Mijn personlijke mening is dat iedereen Wanadoo, France Telecom (noc@opentransit.net) en Cogent (BNL-Info@cogentco.com) emailed belt om te melden dat dit soort onzin niet kan want hun klanten lijden onder een zakelijke oorlog.

Bron: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=209177

Het is heel jammer, want ik zit bij Wanadoo. Ik ga mijn plaatje nu, dus maar uit mijn handtekening verwijderen:(
Misschien, maar een keer een account aan gaan maken bij Lycos of zoiets voor mijn plaatjes.

Yep, plaatjes die ge-upload zijn via tinypic.com zie ik wel. Provider Multikabel. Tipje: als je lid wordt van Helpmij, krijg je ruimte om plaatjes te uploaden....:)

Ik weet nog niet of ik lid wordt.
Ik weet nu wel de oorzaak van het probleem.

Bedankt allemaal:thumb:

Laatst bewerkt:
Nou,
op het werk ook niet.
Dus ik vrees dat het iets is waar ik niet achter kan komen.

Fonz

Nou, nou, wat een gedoe.
Maar gelukkig zijn we erachter.
De "fout" lag dus niet aan (F)ons.:D
Ik denk dat je, gezien de lengte van de thread en alle bijbehorende aandacht, toch maar lid moet worden.

Fonz :thumb:

Geplaatst door A.J.

Ik denk dat je, gezien de lengte van de thread en alle bijbehorende aandacht, toch maar lid moet worden.
Inderdaad, en dat kan dit cluppie wel gebruiken. :rolleyes:
Doe maar, klik maar, >>hier << Ja, goed zo!! :thumb:

Hebben we wel verdient,
toch?
En zo'n doorzetter verdient het om lid te worden,
toch?

Fonz :thumb:

Volgens mij is er een (tijdelijke) oplossing bedacht.
Ik kom namelijk weer op photobucket:D
Ik wacht nog wel even met het aanpassen van mijn handtekening. Eerst even aankijken.

Hé RVE,
laat me met rust hoor je me HAHAHAHAHAHA LOL
Dan maar geen plaatje bij je handtekening!

Trouwens nog bedankt voor Gmail<
top :thumb:

Graag gedaan.
Die handtekening dat weet ik nog niet of ik die weer ''normaal ga zetten''. Zie ik nog wel.

Hoe kan ik andere mensen ook uitnodigen voor Gmail?
M'n bandleden willen ook wel zo'n account, kunnen we onze liedjes "heen en weer" sturen.

Fonz

Ik mis dat plaatje gewoon. Het is zo kaal, joh. Probeer het weer 's zou ik zeggen. Als het dan niet werkt kunnen we gewoon weer verder gaan in deze thread. Gezellig ;)

Ik ga (als photobucket morgen nog werkt) het plaatje weer instellen. Misschien ga ik wel een andere maken. Heb ik ook wel weer is zin in. Heb nu weer een achtergrond, dus vindt ik het weer tijd voor een signature.

Zeg Sidi, begin jij ook nog even ha ha ha ha.
Konden we even ademhalen met deze thread begin jij de boel weer op te ruien..................LOL

Fonz
:D

Geplaatst door A.J.
Hoe kan ik andere mensen ook uitnodigen voor Gmail?
M'n bandleden willen ook wel zo'n account, kunnen we onze liedjes "heen en weer" sturen.

Fonz
Ik denk dat, jij dat nog niet kan. Ik kon dit in het begin ook niet. Als het wel kan staat het onder labels (linkerkant) als je ben ingelogt.

Ok dan.
Bedankt en succes met je plaatje. Maak er wat origineels van.

Fonz

Geplaatst door A.J.
Zeg Sidi, begin jij ook nog even ha ha ha ha.
Konden we even ademhalen met deze thread begin jij de boel weer op te ruien..................LOL

Fonz
:D

:cool:

En de afbeelding is weer aanwezig:D:p

Vanmiddag ga ik is kijken voor een nieuwe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan