@subplayer @stormbreaker @sander: Ik speel wel eens een spel, zoals fifa 13, F1, Battlefield de nieuwste, en GTA de nieuwste, ook soms call of duty. Maar ik ben er niet echt elke dag de hele dag intensief mee bezig, het systeem zal ook niet de hele dag aan staan, vind wel belangrijk dat het systeem dit aankan en mooi beeeld levert. Het meeste wat ik er mee doe is films downloaden en over zetten op een media player, ook veel muziek downloaden, en ben veel bezig met nieuwe software downloaden en uitproberen. Ook ben ik bezig met photoshop en het bewerken van foto's, verder e-mail, internetten en een beetje zakelijke dingen. Ook heb ik een 2,1 setje met subwoofer erachter, daarvoor wou ik graag die optische uitgang, en zou hem eventueel achter mijn harman en kardon home cinema set willen kunnen doen. Of die stil is of energie zuinig maakt mij echt niet veel uit. Wil gewoon dat er goede hardware in komt te zitten. Omdat ik veel met schijven wissel zou ik toch die ene kast van cooler master willen omdat je daar zo een schijf bovenin kan doen. Werk wel met blu ray maar ik zet meestal alle films op een harde schijf die dan weer mijn media player in gaat. Zou de pc eventueel wel achter mijn tv willen doen, dat ik op mijn tv strak naar HD beeld kan kijken op 1080p. Voor de rest heb ik geen speciale programma's nodig, deze download ik allemaal van het internet!!! PC komt gewoon achter bedraad internet , dat draadloze is leuk maar niet als je echt intensief veel download, dan heb je toch snelheidsverlies.
Alvast bedankt