All in one multimedia PC +-800/1000 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neen, de Fractal Design heeft zeer goede airflow :), je zal geen extra fans nodig hebben. Veel succes!

Jah ik vind die cooler master kast zo handig, is de cooler master geen goede kast dan zonder een goede airflow??, daar zit bovenin waar ik zo mijn harde schijven kan zetten zonder dat ik de kast open hoef te maken, ik werk nogal met veel verschillende harde schijven ivm opslag en overzetten van films en dergelijke.

Heb de processor nog net veranderd, er is echt GEEN verschil, en ik heb het geheugen veranderd naar low profile, gewoon gemakkelijk voor misschien een toekomstige aftermarket processorkoeler (het kost nog geen euro meer).
Finale versie

Heyy Subplayer, oke das mooi, ziet er goed uit. Dan ga ik maar voor deze processor, is 2 tientjes goedkoper. Heb iij misschien nog een goeie sugesstie voor een goed 24 ich beeldscherm???

Dit is wel 23 inch, maar het is een fantastisch scherm (IPS--> Win!)
Edit: Hierboven.

Laatst bewerkt:
@subplayer, een Dell? Ik zou liever een merk nemen van een merk wat zich meer op schermen concentreert zoals LG, Samsung en Acer. Ik zou die Dell, omdat het een Dell is, niet nemen.

Ja ik weet het niet, hoor wel vaker dat dat DELL schermpje super goed en strak is, komt ook overal goed uit testen en benchmarks!! Welke zou ik volgens jou moeten nemen dan stormbreaker?

Die Dell staat niet voor niets eerste in de Pricewatch. Een prachtig scherm, geloof mij, je zal het je niet beklagen.

Laatst bewerkt:
Zooooo, dit is em geworden : http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B498006%5D=1&product%5B518933%5D=1&product%5B398419%5D=1&product%5B458155%5D=1&product%5B425856%5D=1&product%5B528633%5D=1&product%5B460815%5D=1&product%5B558962%5D=1&product%5B437125%5D=1

Heb hem in elkaar gezet en heb windows erop gezet en hij werkte, daarnaa heb ik iets veranderd in de BIOS bij het VGA gedeelde, en toen kreeg ik geen beeld meer, de monitor springt de hele tijd in de SAVE mode. Ik weet niet hoe het komt, kan iemand mij misschien helpen?
bedankt

Je hebt zeker in de BIOS ingesteld dat hij alleen VGA doorgeeft? Dan kan je DVI monitor daar niet meer op, misschien een VGA kabel op de monitor aansluiten en met een VGA to DVI adapter verbinding met je videokaart maken? Zo'n adapter koop je al voor €4 dus het is het proberen waard. Daarna opnieuw de BIOS in en in dat VGA gedeelte instellen dat de videokaart ook DVI kan doorgeven. Is dit een oplossing? Ik snap niet dat je in de BIOS gaat zitten en dan instellingen gaat wijzigen, ik denk dat het beter is als je alleen instellingen in de BIOS wijzigt als je echt verstand hebt wat je precies wijzigt. Anders kan je de pc beter gebruiken als eindgebruiker en alleen de BIOS gebruiken bij advies van een computerexpert of iemand die er veel verstand van heeft, dan voorkom je nl. dit soort dingen.

he stormbreaker, was ook niet van plan wat te wijzigen, hij doet het trouwens weer, ik weet al wat het probleem is, het komt door de video kaart, want als ik de club 3d video kaart het stroom erachter weg doe, dan start de pc wel gewoon op. als ik dan weer stroom op de video kaart zet , 2 x 6 pins PCI e stekkers, dan start die niet op, en blijft de monitor in de SAFE mode. Weet jij misschien een oplossing hiervoor? Zal wel niet kapot zijn, de fans op de Video kaart draaien gewoon en hij kwam gisteren nieuw uit de verpakking. Gebruik nu de video kaart van het moederbord uiteraard.

Start de pc op, en installeer dan de drivers van de videokaart, en probeer het dan nog eens. Probeer anders eens DVI of HDMI, dat heeft veel meer voordelen over VGA. Je kan ons ook een print screen van je BIOS settings geven, daar heb je waarschijnlijk iets verkeerd gedaan.

@mariosmitje, ik heb weinig verstand van aansluitingen e.d. maar heeft je voeding de juiste aansluiting die op je videokaart past? Soms moet je e.e.a verbinden met molex stekkers. Dit zijn de aanslutingen op je voeding die ik overigens ook heb:
Stroomuitgang Connector Details1 x voeding 24-pins ATX met afneembaar 4-pins deel ¦ 1 x voeding 8-pins EPS12V met afneembaar 4-pins ATX12V deel ¦ 1 x 6-pins PCI Express voeding ¦ 1 x 8-pins PCI Express voeding met afneembaar 2-pins deel ¦ 9 x 15-pens seriële ATA-voeding ¦ 6 x 4-PIN interne voeding ¦ 2 x 4-PIN mini-stroomconnector

Ik denk dat je dit toch aan iemand moet vragen die hier veel meer ervaring in heeft.

heb hem nu via DVI vanaf de onboard video kaart op het asrock moederbord, dan doet die het wel . Als ik dan de video kaart van Club 3d in het PCI express slot doe en ik doe 2 stekkers 3 pins stroom in de video kaart en als ik dan de pc opstart dan doet de pc helemaal niks, alle fans gaan wel draaien maar de monitor blijft gewoon in de slaap stand omdat hij geen singaal ontvangt terwijl ik dan nog gewoon de onboard video kaart gebruik van het moederbord. Hoe moet ik dat oplossen dan?

De voeding aansluitingen zijn juist en er zijn er genoeg.
Dit heeft er niet veel mee te maken, maar ben je ook zeker dat je je gpu in het PCI-e 3.0 x16 slot hebt gestoken, normaalgezien zal dit niet zoveel verschil maken, maar het kan geen kwaad.
Probeer toch maar eens een DVI of HDMI kabel.

En als dat niet werkt heb je met een DOA te maken want in mijn geval draaiden de fans van de videokaart wel maar bleef het scherm ook in slaapstand. Dan zou ik met het hele systeem terug gaan en vragen of ze daar het e.e.a kunnen testen, met name de videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan