All in one multimedia PC +-800/1000 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
H77 Pro4MVP(m).jpg

dit moeder bord heb ik, en dan heb ik mijn video kaart in het 2e slot links van de processor.. Waar onder staat PCI Express 3.0 en erboven staat ASROCK
 
@mariosmitje, dat moet kloppen. Heb je al geprobeerd een DVI of HDMI kabel aan te sluiten, zoals subplayer voorstelde?
 
@stormbreaker @subplayer , Het werkt:D heb hem verplaats naar het onderste slot en toen deed die het:D dus het is allemaal in orde, nog even alle drivers installeren , er staan er namelijk nog een paar open bij aperaatbeheer..

er staat bij apparaat beheer alleen nog een PCI Simple communications-controller wie ik niet kan installeren , ook niet met de cd van het moederbord!!!
weten jullie misschien wat dit inhoud?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In de handleiding kan je zien welk slot dat juist is, zorg dat het alleszins een x16 slot is.
 
Wil je anders ook even vermelden wat je juist gedaan hebt? Dan hebben anderen er ook iets aan.
 
Heb alle drivers geinstalleerd vanaf de cd die bij het moederbord hoort, en toen was alles geinstalleerd bij apparaatbeheer.. De video kaart heb ik dus 1 slot naar onderen verplaats, naar het andere PCI Express slot 3.0 en daarop werkt die. Ik weet niet hoe het kan dat die niet werkt op het bovenste slot maar goed...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan