autochk program not found

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hanny
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag, hier zijn we weer. Raar maar nu doet de muis het ineeens wel weer.
Ik krijg zo dadelijk bezoek, maar ga in ieder geval alle opties vanaf bericht 153 nog een keer proberen en laat je weten wat daarvan wel of niet gelukt is oke?
groetjes weer, Hanny

Het wil nu ook niet lukken om bestanden te kopiëren naar de D schijf. Ook niet als ik Ctrl C en Ctrl V gebruik.
Van het programma Ghost begrijp ik niet veel.....maar dat zal wel aan mij liggen..
Ga me daar verder in verdiepen ok?
groetjes, Hanny

In de pdf-file die ik je gestuurd heb,staat onderaan de handleiding van Ghost met afbeeldingen.

Greetz

Ik heb de pc nu opgestart met de cd er in en krijg nu een grijze pagina waar ik kan kiezen uit de opties: Local-option of quit. Snap hier eerlijk gezegd niets van........zal ik toch maar gaan porberen om XP er opnieuw op te zetten en dan te kijken of er nog iets terug te vinden is, of is dat nog geen optie?
groetjes weer Hanny

Ben vergeten of je een diskettestation in de probleem PC hebt en heb niet zoveel zin om alles terug te lezen.

Mocht je een diskettestation hebben,laat dat even weten,dan stuur ik de een bestand voor op diskette.

Je dient ook een diskettestation op de PC te hebben waarvan je nu werkt,om de diskette te maken.

Als dat ook niet werkt,gaan we een nieuwe installatie op dezelfde partitie in een nieuwe map proberen.

Laatst bewerkt:
Ik heb in de probleem pc wel een diskette station, hier op de laptop niet.
groetjes, Hanny

Ik heb je een bestand gestuurd,om die Ghost via de UBCD4WIN cd en met behulp van de USB-stick,op diskette te zetten.

Greetz

Ik heb met Ghost een image gemaakt en zo al de belangrijke data kunnen saven.
Hierna XP opnieuw geinstalleerd en alles doet weer wat moet.
Wanderer ontzettend bedankt voor alle hulp!
groetjes, Hanny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan