Heb alle opties nog een keertje gedaan maar ook nu zonder resultaat.
Jammer genoeg bevestig je nog steeds m'n vraag niet
C:\windows\system32\config\sam overschrijven? (Ja/Nee/Alle): j
1 bestand(en) gekopieerd.
Vraag 1.Heb je bovenstaande teks nu wel of niet voorbij zien komen.
Denk jij dat iemand die echt alles van pc weet de mail e.d nog wel zou kunnen redden?
Ik weet inderdaad niet
alles van een PC,maar wel het nodige om te kunnen bekijken of de data gered kan worden,al zullen er zeker mensen zijn die dat beter kunnen.
Dat je iemand anders kunt vragen staat je uiteraard vrij natuurlijk.
Dat "Autocheck program not found" een zeer lastig probleem kan zijn,blijkt wel uit de oplossing die Microsoft biedt.
http://support.microsoft.com/kb/913502
Aan deze methode heb jij niets,omdat die alleen werkt als je in Windows kunt komen
Geef dus even duidelijk antwoord op m'n vragen,want zo schiet het niet echt op.
Vraag 2.Kijk via UBCD4Win > Start > Programs > File Management > Recovery > Disk Investigator ,of er in het rechter gedeelte van het scherm op de onderste regel ergens "55 AA" staat.
Onder Start > Programs > File Management > Recovery > staat ook DBXtract,dat is een e-mail recovery programma.
Deze laatste heb ik getest,maar het lijkt of niet alles gevonden wordt.
In elk geval dient er voor elke map in Outlook Express ergens op D: of de USB-stick een map te worden aangemaakt,dus veel werk,ik zoek nog liever even door om Windows opgestart te kunnen krijgen,dan ben je in een keer klaar
Mocht dit laatste niet lukken,dan gaan we proberen het register terug te zetten via de herstelconsole.
Misschien dat er anders dan toch niets anders op zit om xp opnieuw te installeren?
Dat kan altijd nog,maar dan ben je waarschijnlijk alle data kwijt.
Vraag 3.Heb je een cd die bij het moederbord hoort,daar staan de drivers op die je nodig hebt bij een nieuwe installatie.
We kunnnen de drivers ook opslaan via de UBCD4Win cd.
Tenlaatste,verander autochk.ex in c:\windows\system32 weer naar autochk.exe
Greetz