Begin eigen website

Status
Niet open voor verdere reacties.
klein vraagje, kan ik niet de hele map 'images' in 1 keer uploaden? ik ben overal gekomen wat jij beschreef
 
ja maar dat is upload file.. en ik kan daar niet die hele map selecteren..
dus ik zou alles foto voor foto moeten doen?
 
Het is zover:D, hier staat hij mijn website mede door jullie!!:D super bedankt daarvoor!! vooral jaspertjeh die heeft mij het meest geholpen,

mocht PHPScripter dit ook lezen, ik heb nog die contactlijst maar weet niet wat ik daarmee moet qua instellen, hopelijk weet jij het??
 
Hallo,

Graag gedaan hoor, was geen moeite. Ziet er goed uit je site! :thumb: Paar kleine type foutjes zoals ''asortiment'', is met dubbel ''s''. Trouwens, zou ik even veranderen: op alle sites staat boven in de ''Tab'': Web Page Maker. Verander dit door op het achtergrond te gaan staan in Web Page Maker en dan rechtermuisknop. ''Properties'' en dan bij ''Title'' het te veranderen. Klik daarna op ''Apply to all pages''. Dan moet het goed zijn!! :D

Groetjes en vragen zijn altijd welkom!! :p
Jasper
 
Hoi, ja maar je hebt er toch heel veel tijd in gestoken:D, ja qua spelling weet ik het,:p zal ik ook gelijk even doen,

ja dit zag ik indd ook al staan maar wist niet hoe ik dat op moest lossen, hardstikke bedankt:D
 
Graag gedaan!! :thumb:
Je bent al beter met Web Page Maker dan mij! :D

Vragen? Dan hoor ik 't wel!
Groetjes,
Jasper
 
Beter...??, jij hebt mij alles vertelt met de vragen die ik had,:p dus jij weet veel meer daarover dan ik hoor
ben nu even alles nog aan het goed maken, dus heb hem even uit de lucht, moet nog foto's maken van de winkel en spellingscontrole,+ het laten overschakelen naar de contactformulier.

maar echt super bedankt!!:D
 
Haha :p ...ik bedoel dat je website's qua inrichting en layout er veel beter uitzien dan die van mij!! :)
Ik heb inderdaad gezien dat je je website offline hebt gezet. Nou, ik ben wel benieuwd wat het uiteindelijke resultaat wordt!
Als je iets niet weet vraag 't mij!

Jasper
 
Met Joomla

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, maar heb aardig verstand van hoe alles met computers werkt.
ik heb ook mijn eigen website met 000webhost en ik maak hem met Joomla.
ik zal even stap voor stap uitleggen :

1. ga naar www.joomla.org
2. download de nieuwste full package versie
3. sla het op op je computer
4. open het met 7-zip / winzip
5. maak dan van elke map opnieuw een zip
6. van alle bestanden in de hoofdmap ook een aparte
7. ga naar 000webhost en log in
8. ga naar File Manager
9. upload alle zip bestanden
10. ga naar het groene vinkje en klik erop
11. wacht tot het klaar is
12. ga naar je website
12. volg alle stappen

En voila je site is klaar
je kan om je site te bewerken inloggen in het administrators deel
 
Hoi Frank08,
Welkom op dit forum! :thumb:

Volgensmij is je uitleg niet meer nodig. Hij heeft al een hele website gemaakt in Web Page Maker! Wel aardig van je om er tijd is te besteden. :D

Groetjes van Jasper
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

nu zullen jullie je misschien af vragen van waarom het zo lang duurt..
we hebben contact gehad met het hoofdkantoor en hieruit zijn enkele problemen ondervonden en dit zou eerst besproken moeten worden voordat het online mag...

hopen op het beste dus
 
Website DJ Francky

Hallo,

Voor de mensen die mijn website willen weten is het www.djfrancky.co.cc
hij is nog niet helemaal af, vandaar kan je nog niet op mijn website komen.
als hij echt online is laat ik het weten.

Grtz : Franck van Velzen
 
Hoi,

Ik vroeg me al af waarom je site niet online kwam Leutjebreedbek.
Maar dat verklaart het. :( Hopelijk komt ie snel online!!

Veel suc6 en ik hoor 't!
Groetjes,
Jasper
 
Laatst bewerkt:
het lijkt erop dat we het wel kunnen vergeten...

er zitten zoveel eisen aan dat het eigenlijk niet mogelijk is om van de website te profiteren..
vind het wel laag moet ik wel zeggen hoor. ben bezig met een andere website, moet nog veel aan gebeuren
maar dat komt nog:D

Hier is deze site, wil er vanavond weer mee aan de gang, kleine extraatjes e.d. op zetten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan