leutjebreedbek
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 mei 2009
@Jaspertjeh ik denk dat je me verkeerd begrijpt [of ik hebt het niet goed uitgelegd] maar bovenin heb ik staan: Home - Wie Zijn Wij - Assortiment [enz..] en nu moet ik daar dus in krijgen als je op Wie Zijn Wij klikt dat je naar die pagina gaat, nu kun je dat bij die tekst instellen, dan het woordje selecteren dan bovenin in hyperlink maken en dan 'a page in my site' [neem ik aan] maar dan kan ik daar uit 3 verschillende kiezen.. maar ik wil dat ze daar geel blijven, of je ze nu aanklikt of niet
hopelijk heb ik het zo beter uitgelegd
Alweer een vraagje.. ik heb het bijna allemaal zo ver, maar iemand moet naar mij kunnen mailen en daarin wil ik zijn aanhef zien [dhr of mevr] achternaam email plaats en bestelling nu heb ik daar allemaal al een balkje voor maar nu moet dat ook in de email komen te staan die ik dan krijg als ze op de button 'verstuur mijn bestelling' klikken maar dit lukt mij niet, als ik het dan probeer [dit weet ik nu ook door jou tip! dankjewel daarvoor
!!] in hoe het eruit ziet als hij online zou staan maar klik dan op verstuur dan komt er niks te staan, ja alleen submit=Verstuur Mijn Bestelling meer niet,, weet je hier misschien ook een oplossing voor??
sorry dat ik zoveel vraag trouwens, ik zoek zelf ook alles in het Help vakje bovenin maar daar kon ik het niet vinden, maar wel super dat je zoveel tijd aan me wil besteden!!
hopelijk heb ik het zo beter uitgelegd

Alweer een vraagje.. ik heb het bijna allemaal zo ver, maar iemand moet naar mij kunnen mailen en daarin wil ik zijn aanhef zien [dhr of mevr] achternaam email plaats en bestelling nu heb ik daar allemaal al een balkje voor maar nu moet dat ook in de email komen te staan die ik dan krijg als ze op de button 'verstuur mijn bestelling' klikken maar dit lukt mij niet, als ik het dan probeer [dit weet ik nu ook door jou tip! dankjewel daarvoor

sorry dat ik zoveel vraag trouwens, ik zoek zelf ook alles in het Help vakje bovenin maar daar kon ik het niet vinden, maar wel super dat je zoveel tijd aan me wil besteden!!
Laatst bewerkt: