brandproces mislukt steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu we kwamen wel al weer 2% (mislukt na 32% dit keer dus)verder dan de vorige keer, bij de secundaire ide stond apparaat 1 niet op dma, maar op die andere. dus dat klopte inderdaad niet, moet ik eigenlijk eerst de computer weer opnieuw opstarten voor dit werkt, want dat zou dan nog een laatste hoop zijn.
Verder wat betreft het advies van Dinoshop, hij heeft het wel gedaan dus als dat niet goed zou zitten dan had ik toch vanaf het begin af aan problemen moeten hebben, of zie ik dat te simpel?? Ik zal mijn vader er nog weer eens bijroepen, dus ik kan dat pas morgen of zo doen, maar ik zal weer laten weten wat dat heeft opgeleverd.
Fijn hoor dat jullie dan toch nog met oplossingen komen, ik kan het niet uitstaan dat het allemaal niet lukt, en ik zou het zo graag willen oplossen, ik heb er wel al weer ontzettend veel van geleerd, en dat is altijd handig.
Dit is echt het leukste en slimste forum dat ik ken!!!:love:
groeten Donja

Donja,

Kan je bij overdrachtsmodus op het pijltje klikken, en deze veranderen van Alleen PIO naar DMA indien beschikbaar.
Verder denk ik ook net als Dinoshop, je kan een conflict hebben met de dvd-rom die op dezelfde platte kabel zit.
Ik weet je bent een vrouw maar ik heb alle vertrouwen in je, hier op het forum zitten ook veel technische vrouwen, daarom wil ik vragen of je hetgeen wat Dinoshop voorsteld eens te proberen.

Ik wil voorstellen om de pc uit te zetten en de stekker uit het stopcontact halen.
Haal vervolgens de kabel los die op de dvd-rom zit, welke kabel maakt niet uit je kan de platte grijze los halen, of het voedingskabeltje (molex stekker heeft 4 draadjes).
Ik denk dat je het beste de molex stekker eruit kan halen deze zit op een makkelijke plaats achter op de dvd-rom.

Als je beide wil proberen, dus DMA + dvd speler dan horen we het resultaat wel.

groetjes speedtouch

DMA gedaan, en het molex stekkertje eruit gehaald, even leek het helemaal te lukken, maar op 50% bleef tie toch weer steken.
Deze informatie is wellicht een beetje laat, maar mijn dvd rom is inderdaad niet in orde:o , hij kan geen cd/dvd´s meer lezen, dus .....dat zou er natuurlijk wel mee te maken kunnen hebben????
ik kon dus al heel lang geen cd´s direct copiëren.
zal ik de dvd er anders geheel uit halen? kan ik dat tussenstekkertje (die platte grijze) er dan wel gewoon los bij laten hangen, of moet ik dan iets veranderen?
groeten Donja

De platte IDE kabel mag je gewoon eruit halen, je hoeft verder niets te doen.
Wel altijd even de spanning eraf, maar dat weet je wel :)
De testen die je maakt is dat telkens met de zelfde cd-rw of wissel je wel eens met een andere cd-rw.

groetjes speedtouch

nee ik wissel telkens af, soms rw soms een gewone r, soms een r van 80 min. Ik hoop ook telkens dat het dan misschien beter gaat. ik probeer alles!!!
groeten Donja, ga nu de stekker eruit halen tot straks

Joehoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe,
100% cd succesvol!!!!
Noujah zeg, alleen had ik dit keer ook de norton uitgezet, dus ik ga er straks nog één branden met norton aan, en jeeee, dan doet tie ut gewoon weer. Kan het bijna niet geloven. Nooit bedacht dat het aan de dvd-rom zou kunnen liggen. Jee kan jullie maar vooral speedtouch wel zoenen:love: !!!
ontzettend bedankt zeg, ik had al bijna de moed opgegeven.
Nou ontzettend tevreden klant hier hoor!!
Liefs Donja

vw01.gif

Klasse een meid met doorzettings vermogen.

groetjes speedtouch

Nou!!!! ben het helemaal met jullie eens.
Ben echt een beetje van jullie gaan houden:love: !
En grote dank ook van mijn computer, die bromt weer heel tevreden.
Liefs Donja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan