Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als jullie eens wat meer voor helpmij.nl deden...maar jullie chatten daar alleen maarGeplaatst door THE_BENNY_BOY
HELD-->> als je dat doet vind ik je echt serieus zeer laag.... de room bestaat al zeer lange tijd.. 2 jaar dacht ik zo.. en dat zou je er nu ineens klachten over indienen omdat jij persee die room wil.... man doe niet zo triest en zorg op deze site voor een goed lopen EN SNELLE room:s
zou helemaal erg worden.. een een echte .nl site met een msn roompie:s triestig
heb je jezelf wel eens zien staan dan :8-0:Geplaatst door THE_BENNY_BOY
HELPD OP SOKKEN
Geplaatst door THE_BENNY_BOY
HELD-->> als je dat doet vind ik je echt serieus zeer laag.... de room bestaat al zeer lange tijd.. 2 jaar dacht ik zo.. en dat zou je er nu ineens klachten over indienen omdat jij persee die room wil.... man doe niet zo triest en zorg op deze site voor een goed lopen EN SNELLE room:s
zou helemaal erg worden.. een een echte .nl site met een msn roompie:s triestig
HELPD OP SOKKEN
zeker weten dat ie het dan verliestGeplaatst door York
De naam helpmij.nl is volgens mij geregisteerd bij de kvk. Zoek het zelf nog maar effe na.
Helaas voor jou Henk4free maar als er een proces komt verlies je het denk ik.
Greetzz York
Geplaatst door York
De naam helpmij.nl is volgens mij geregisteerd bij de kvk. Zoek het zelf nog maar effe na.
Helaas voor jou Henk4free maar als er een proces komt verlies je het denk ik.
Greetzz York
held IS adminGeplaatst door THE_BENNY_BOY
eej.... en trouwens... jij betn maar modje... ik wacht eigenlijk op antwoord van THE ADMIN van deze toko.... hoe denkt die er over??
eej.... en trouwens... jij betn maar modje... ik wacht eigenlijk op antwoord van THE ADMIN van deze toko.... hoe denkt die er over??
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.