chatroom

Status
Niet open voor verdere reacties.
dus je gaat der vanuit dat helpmij.nl z'n naam zal veranderen? keep dreaming boy :)

HELD-->> als je dat doet vind ik je echt serieus zeer laag.... de room bestaat al zeer lange tijd.. 2 jaar dacht ik zo.. en dat zou je er nu ineens klachten over indienen omdat jij persee die room wil.... man doe niet zo triest en zorg op deze site voor een goed lopen EN SNELLE room:s

zou helemaal erg worden.. een een echte .nl site met een msn roompie:s triestig

trouwens... wat staat er helemaal onderaan deze pagina... zie ik daar niet het copyright simbooltje verschijnen ... en staat daar niet net dezelfde naam als die van jou chatbox?

goh... volgens mij ben je toch een beetje in fout... :p

mvg Jeroen

Geplaatst door THE_BENNY_BOY
HELD-->> als je dat doet vind ik je echt serieus zeer laag.... de room bestaat al zeer lange tijd.. 2 jaar dacht ik zo.. en dat zou je er nu ineens klachten over indienen omdat jij persee die room wil.... man doe niet zo triest en zorg op deze site voor een goed lopen EN SNELLE room:s

als jullie eens wat meer voor helpmij.nl deden...maar jullie chatten daar alleen maar :confused:
'k ben ut dus wel met held eens...en het forum bestaat langer dan 2 jaar ;)

ik reageer enkel op dit topic... waarom ga je ervanuit dat ik deze chat box wil?

2jaar zeg je?

euhm dream on, deze bestaat nog geen jaar, and I know, ik was bij de oprichting. en oja... het was niet henk4free die deze box heeft opgericht, maar een lid van dit forum. en oja, deze box is dat lid lafhartig afgenomen.

maar ik lever geen commentaar...

mvg jeroen

AJT jij moet er eens 24 uur per dag bij je pc in onze room komen zitten en dan opletten hoeveel problemen worden opgelost.. en wat zeur je nu.. het gebeurt vaak dat we ook nog het forum geven.. reclame:S

De naam helpmij.nl is volgens mij geregisteerd bij de kvk. Zoek het zelf nog maar effe na.

Helaas voor jou Henk4free maar als er een proces komt verlies je het denk ik.

Greetzz York

eej.... en trouwens... jij betn maar modje... ik wacht eigenlijk op antwoord van THE ADMIN van deze toko.... hoe denkt die er over??

Geplaatst door York
De naam helpmij.nl is volgens mij geregisteerd bij de kvk. Zoek het zelf nog maar effe na.

Greetzz York
zeker weten dat ie het dan verliest

hoi:)

voor de laatste keer....de chat verdwijnt niet.

Dat wat ik hiermee wou bereiken heb ik bereikt.

een diskussie over dit onderwerp hier ipv in de box.

jullie gaan maar lekker door....ik lees hier altijd met genoegen het forum door.

onze specialiteid is de chat.

en daar gaan wij mee door....en daar zijn jullie net zo goed welkom.

ik zou zeggen daarmee is de diskussie klaar:D

De vriendelijke groeten, Henk

Geplaatst door York

Greetzz York

inderdaad, dit heb je goed gezien.

kijk maar op http://vereniging.helpmij.nl

eej.... en trouwens... jij betn maar modje... ik wacht eigenlijk op antwoord van THE ADMIN van deze toko.... hoe denkt die er over??
held IS admin ;)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D:D

ja die link die jij gaf is maar een lame berichtje.. kom nu maar eens met de echt KvK site... dan praten we verder..

zoals je kan zien dateert dat bericht van 17/06

denk je echt dat ze bij de KVK zo snel zijn?

mvg Jeroen

He Henk als zei vragen als jij je chatbox wil verwijderen dan ben je verplicht om dit te doen. De naam is geregisteerd bij de kvk.

Zie voor meer info http://www.kvk.nl .

Verander die naam of verwijder hem dan, als je hem laat staan dan kan dat nog gevolgen voor je hebben.

Greetzz York

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan