Drivers zijn niet geïnstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat ik wel raar vindt is ik heb aleen mijn Nvidia cd en die heb in geinstaleerd maar op driver max geeftie toch steeds aan dat niks is geinstaleerd

Klopt ook wel, DriverMax is zo'n programma die altijd zegt dat het niet klopt. Dus 1 tip, Verwijder dat programma en download alleen de programma's die wij zeggen :) Deze onzin hoef je niet op je computer te installeren om te checken of alles geinstalleerd is. Dat kan je gewoon doen in je ApperaatBeheer.

weltrusten bedankt voor all je hulp ik zweer jij bent GEWELDIG!:thumb::thumb:;);):D:D

ik heb nog wel wat te zeggen.

ik heb geen tijd meer in je gestoken omdat je in een ander topic tegen me zei dat je wel alle drivers al (kon)installeren.

succes verders

ik heb aleen de NVIDIA GeForce FX 5500 Driver kunnen instaleren ik ben op Driver Max Gegaan En Jah! Hij Geeft een Groen Vinkje Aan Maar de geluids driver kan ik nie instaleren als ik hem instaleer valt me pc uit :(

als ik die geluid driver istaleer geeftie zon fout melding maar ik kan niet alles lezen want hij valt daarna gelijk uit

Alle Rode Kruisjes Heb ik Nodig Om Mijn pc 100% goed te maken :

als ik die geluid driver istaleer geeftie zon fout melding maar ik kan niet alles lezen want hij valt daarna gelijk uit

Volgens mij heeft probleempjes mij verkeerde geluids driver gegeven :P

hij geeft geen BSOD hij valt gewoon uit en start weer opniew thats all:confused:

Ik moet eerst even 2 kano's schoon maken, dan ga ik nog even in probleem verdiepen, want heb zelf geen ervaring echt met drivers

Audiodrivers zijn al geïnstalleerd, je moet nog wel drivers installeren voor je netwerkchip. En bij het uitvallen van de PC, zijn er nog meer mogelijke oorzaken dan alleen drivers. Ook temperatuur of eventueel kapotte hardware.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan