Er is een probleem gevonden . windows is afgesloten om schade voorkomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
De handleidingen staan hier

In de handleiding staat:
The Boot Order page displays a general list of the bootable devices that may be installed in your computer, including but not limited to the following:

Diskette Drive
Modular bay HDD
Internal HDD
CD/DVD/CD-RW drive

Er zijn dus meer mogelijkheden dan hierboven genoemd.
Het wordt dus een kwestie van uitproberen: Stop een memory-stick in een USB aansluiting van de laptop, start de laptop op, en op het Dell scherm druk de F12 toets.

Kijk of je een optie tegenkomt die een hint geeft dat ook van de memory-stick zou kunnen worden opgestart. Desnoods vermeld je hier alle opties die je dan gepresenteerd krijgt.

Tijs.
 
Dit staat er

Internal HDD
CD/DVD/CD-RW Drive
Diagnostics


Ik weet niet of je hier iets aan hebt?

Bedankt
 
Stel ik heb een externe dvd lezer of branden dan lukt het mij nog niet om het af te spelen he want als hij usb niet erkent?
 
Als je een USB stick in je computer had en alleen de genoemde opties verschijnen, dan is het inderdaad niet mogelijk om van USB op te starten. Je zult dan dus iets anders moeten bedenken, maar een USB aangesloten CD-rom speler lijkt me dan ook niet geschikt/werkend.
Overigens lijkt het mij dat je je CD/DVD speler gewoon uit je laptop kunt halen en dan de lens schoonmaken met pure alcohol.

Tijs.
 
Ja maar waar haal ik pure alcohol vandaan hahah
in ieder geval bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan