Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het is nu 30 november als je op 20 december nog een topic maakt dan kan jij definitief een keuze maken
komt ook niet echt tot je door eh...
volgende maand zijn er weer nieuwe componenten uit en dan kunnen wij alsnog overnieuw beginnen (heb ik nu ook al 3 keer gezecht)
als de HD69++ binnen jou budget ligt dan zal het systeem ook zeker veranderen vandaar wacht nou maar totdat je het systeem gaat kopen(2 keer gezecht)
Cleoth, met alle respect, maar als je geen keuze gaat maken, kap er dan gewoon mee.
Het is o.a. door firest0rm al meerdere keren gezegd dat er over een maand tijd al genoeg nieuwe onderdelen zijn.
In andere woorden: maak een keuze of kap ermee, want als je zo doorgaat blijf je alternatieven vinden. Ik ben er van overtuigd dat er in die 188 berichten hier genoeg goede adviezen zijn gegeven en je meer dan genoeg informatie hebt verzameld om een goede weloverwogen keuze te maken.
Meschien wilt iemand nog een Reactie geven op het resultaat, en ik zal nog wel even laten weten hoe hij het doet en ik zal nog ff navragen paar dagen voordat ik hem bestel er nog een upgrade bij kan.
Mvg Levai,
Lijkt me een goed idee!
Om even wat geld te besparen (120 euro) voor de videokaart. En geen prestatie te missen, heb ik even wat aangespast. Zo kom je met de nieuwe videokaart precies in budget! :thumb:
Winkelmandje
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.