Game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lawl, heeel veel spam ja. Ik spaar liever niet door tot 750 euro ;)
Deze i3 verslaat toch veel van de i5's en ik ga denk ik ook voor de 660 Superclocked.

Ik heb je beide topics samengevoegd. Ookal is er verandering in budget..dit had je kunnen aangeven in orginele topic. Dan kan men daarop voort borduren;)

Succes met je vraag.

Ga je nu eens zwijgen met je GTX 660 superclocked alsjeblieft, die is helemaal niet superclocked, jij kan ook een superclock op een HD 7870 gooien, die hebben er zelfs veel meer prestatiewinst bij.
Trouwens hier heb je wat bechmarks.

De Sapphire HD 7870 is trouwens veel stiller, verbruikt minder, en wordt veel minder warm.
Bron

@TS Kan je toch niet investeren in een nieuw scherm dan? Ik vind het zelf wat zonde om een nieuw systeem te kopen als je niet echt een leuke monitor hebt om te gamen, maar jij kiest natuurlijk.

Laatst bewerkt:
De gtx 660 wint tot en met 1920- 1200
En dit is alleen de gtx 660 niet superclocked, ook is de superclocked al 20 euro goedkoper dan de normale hd7870
Dus dan lijkt het me toch duidelijk?

Wel, dan heb jij niet goed naar die benchmarks gekeken, met de nieuwe drivers is hij zelfs beter op lagere resoluties, trouwens een HD 7870 is ook wat meer 'future proof' want het heeft stukken meer bandbreedte.

Ik zal nog even kijken :) Ze zijn telkens maar 1 - 4 € verschillend. Ik zal nog ff naar de kosten enzo kijken.

Is de 7870 Double Dissipation beter of de 660 sc, ik neem denk ik het liefste de 660, die is ook goedkoper :P
maar wat is jullie advies om te nemen?

Laatst bewerkt:
Ik vind de gtx660 sc maar subplayer de hd7870, ik zal zo even een topic maken en kijken naar wat de andere leden vinden oké ?

Laatst bewerkt:
Neem niet de xfx, ikeelf raad altijd Sapphire, Gigabyte of Asus aan, ze koelen alle 3 zeer goed en zijn ook stil.

Heb ik dan ook een beter voeding nodig? Heb nu 450W.

In principe moet dat passen, maar ik zou eerst de finale onderdelen kiezen en dat nog eens bekijken. Moderne onderdelen vragen niet zo heel veel stroom

de voeding is ondermaats hij mag dan wel van antec komen hij is niet 80+ gecertificeerd en dus niet efficiënt (kleine nuancering hij was niet getest wat nogal raar is bij dit soort voedingen hij is dus wellicht wel efficient)
Samen met een game kaart zal deze voeding het niet lang volhouden ik raad je aan om het op een 500watter te houden die 80+ of brons is gecertificeerd

denk aan een Corsair Builder/Enthusiast serie of de Coolermaster Silent pro serie of de OCZ ModXstream PRo/ZS serie
ze kosten wat meer maar dan ben je ook zeker van je zaak!

Laatst bewerkt:
Neem niet die videokaart, de Nvidia koeler is niet slecht maar het kan natuurlijk beter.
Ik zou persoonlijk voor
HD 7950 of GTX 660 ti
gaan.
De Asus koelt goed en is ook snel. De HD 7950 is wel iets beter met die 12.11 drivers.
Benchmarks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan