Game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet een betere voeding hebben sowieso,
Snik neem aan dat je vooral gaat gamen aangezien je processor snelheid,(niet heel snel)
En je behoorlijk goede videokaart?

Ja, de 500 watt voeding lijkt me trouwens wel goed genoeg.
Voor wat zou ik gaan? ( ook kwa prijs/kwaliteit)
- 7870 en goedkoper
- 7950
- GTX 660TI
?

dit zou geen probleem moeten zijn kast is groot zat en de processor is niet gebonden aan het merk/type videokaart die er bij word geplaatst je kunt merken dus prima mixen met elkaar
zolang de aansluiting met het moederbord overeenkomt zou dit dus geen probleem moeten zijn en dat is in dit geval wel zo

Hmm bedankt, maar ik had gelezen dat de videokaart een lengte(diepte) had van ong. 256 mm,
weet het niet precies en de ruimte in de kast voor de videokaart was kleiner, dus zou dit echt passen? :P

Dan moet je dezelfde samenstelling eens proberen bij de pcbuilder op alternate.nl

Hey, ik kan waarschijnlijk deze pc in één maand kopen.
Heb nu bijna m'n definitieve lijst, maar heb nog wat vragen.

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[90496]=1&product[428329]=1&product[423154]=1

Dat is de lijst.
Ik heb nu een AMD FX 4170 4.2 Ghz erin staan, zal ik die nemen of kan ik beter de intel core i3 3220 3.3 Ghz nemen?
Er staat ook nog de 7950 videokaart, is die goed, of kan ik beter een 660TI nemen?
Budget is nog steeds max €670,-

:thumb:

Bedankt, is dit moederbord ook goed? :P
en hoe zit het met koeling?

De stock cooler zou genoeg moeten zijn. Verder zou ik dit moederbord nemen als je per se een ATX systeem wil. Neem anders de micro-ATX versie icm de Fractal Design Core 1000.

Waar :P en ik ga zoiezo voor die 7950, dus laat dat crossfire maar zitten

7850 crossfire OWNT een HD 7950, het is zelfs beter dan een HD 7970. Het enigste probleem is dat het Idle stukken meer verbruikt. In game zal het ongeveer hetzelfde zijn.
Moest je dat willen doen dan zal je eerst moeten zorgen dat je een goed moederbord en een goede voeding hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan