Game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dat het geld in deze configuratie niet evenwichtig is verdeeld. Een ongelofelijk dure videokaart, echt voor high-end-game computers, en een matige processor. Dat kan anders.

Je processor maakt bijna niets uit voor games. Ook wanneer je eens naar de BBG's zou rondkijken op tweakers dan zie je hetzelfde. Wanneer hij het alleen maar gebruikt om te gamen is dat het enigste goeie wat je kan doen.

@subplayer, vind ik erg overdreven gesteld. De minimumeisen, daar voldoen de huidige processoren wel aan, maar de aanbevolen eisen zijn veelal hoger. Ik denk dat de TS beter een iets mindere videokaart en een snellere processor had kunnen nemen, maar dat is mijn mening.

Neen, je kan dan nog beter deze nemen, hij is goedkoper.

BTW: Fractal Design core 1000 zal niet gaan, dat is een micro-atx kast. Je zal dan ook een micro atx moederbord moeten nemen.

@subplayer, die videokaart is inderdaad de beste optie, heeft ook zeer goede koeling. Ik hoop dat de TS nog een keuze zal maken...

Oké, maakt niets uit :P
Is er veel verschil tussen de MSi Twin Frozen en de Gigabyte?

(wie/wat is TS?:D)

Laatst bewerkt:
De term TS zou je niet onbekend in de oren mogen klinken, TS betekent topic-starter, en dat ben jij.

Eigenlijk wil ik ook wel een nieuwe monitor erbij.
19 - 21", max €140,- en het hoeft niet bij azerty. Moet wel verstuurd kunnen worden.
Iemand suggesties?

Laatst bewerkt:
KLIK
Kijk naar de 2e, dat is een systeem van jouw budget, en wat steken ze er daar in? Een 'zwakke' (meestal al sterker dan je zal gebruiken) processor en een hele goede gpu. Het voordeel van AMD processoren is dat AMD niet zo vaak van sockets verwisselt, Intel doet dit wel (dit is gewoon om meer geld te verdienen). Daardoor zal je, wanneer je vindt dat je processor te zwak geworden is, gewoon een nieuwe kunnen kopen en dan weer gemakkelijk verder kunnen.
In de link zie je de BBG van Tweakers, die is goedgekeurd door véél mensen dus als je mij niet gelooft geloof hun dan.
Een i5 is natuurlijk beter maar echt veel winst zal je er ook niet door hebben en het zal je stukken meer geld kosten en je zal er bijna geen voordeel uit halen.

Laatst bewerkt:
Misschien kan er nog 20 euro af voor een cpu cooler? En die kast zal niet werken, dat is een micro-atx case.
Neem anders deze, of als het iets duurder kan misschien deze.
Die 2e set speakers zijn goed :)

Ik denk niet dat die graphische kaarten in die kast zullen geraken. Normaalgezien wel in de Vaya.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan