• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens in meerdere kolommen aan elkaar koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan screenshots hebben we niet zoveel. plaats een bestand die lijkt op het echte bestand met de aanpassingen die je gedaan hebt om het werkend te krijgen. En dat hoeven echt geen 100.000 rijen te zijn. Als je samengevoegde cellen of lege rijen hebt dan werkt de code sowieso niet.

Er zitten geen lege rijen of samengevoegde cellen bij . Het is net omdat elk uniek nummer meermaals voorkomt omdat er telkens een nieuwe rij wordt aangemaakt voor gegevens die verschillen van de eerste maal dat het nummer voorkomt.
 
Hoezo 'genereert' het bestand een 'nieuwe' rij ?
Bevat het bestand dan macro's ?
 
Het excelbestand is het resultaat van een query . Ik druk me waarschijnlijk verkeerd uit . Het is niet dat er iets wordt bijgemaakt , het resultaat van de query wordt uitgeschreven over verschillende rijen gezien dat elk gegeven uniek .
Telkens als er iets anders is dan de eerste unieke nummer , komt er een nieuwe rij bij met hetzelfde nummer en neemt hij telkens de bestaande gegevens mee over en vult aan met het nieuwe gegeven.

Moeilijk uit te leggen hoop dat het voorbeeld wat duidelijkheid brengt
 
In een .xlsx staan geen macro's. Laat de query aanpassen zodat je in 1 keer de data correct in het bestand hebt staan. Problemen aan de bron aanpakken is beter dan je bezig houden met zaken waar je geen verstand van hebt.


Yep mogelijk kan ik een dossier wegmoffelen in dat politiedistrict.:d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan