geluid kraakt :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
dxdiag kwam me bekend uit qua naam maar ik had het nog nooit uitgevoerd.

Het zit zo dat ik wel 2tabbladen heb met geluid daar (geluid 1,geluid2--> het eerste is de luidsprekers)
Ik moet zeggen dat er bij geen enkele van beide een schuifbalkje was waarmee ik iets kon regelen.
Er waren alleen maar gegevens over mijn laptop enz.
bedankt, het had kunnen helpen maar jij zal een ander type laptop/pc hebben (mijne is een acer)

---
Het plaatje :p
Ik weet dat het een schoontje is maar ik kan helaas haar naam niet meer herinneren :eek:
anders zou ik je kunnen zeggen waar ik hem gevonden had ;)
Ze speelt mee in films maar welke???
een voetbalfilm herinner ik me maar daar ook de naam van? helaas
 
Ik heb dan uiteindelijk opnieuw geinstalleerd om dan toch weer een vers machientje te hebbe voor het schooljaar :p

Het geluid lijkt me goed te werken nu!
Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad van krakend of haperend geluid zelfs niet toen men cpu 100% was tijdens het installeren van verschillende toepassingen(photoshop, dreamweaver...)

wel heb ik geen codecs geinstalleerd tot nu toe en misschien ligt het daaraan wel.
Ik gebruik toch spelers zoals gom player en vcl en deze spelers hebben alle codecs al aanwezig in hun speler die ze nodig hebben :thumb:
 
Installeer geen extra codecs als je ze toch niet nodig hebt!

daar ben ik het mee eens :p

maar films kan ik nu wel niet afspelen met wmp LOL
niet dat ik dat ooit heb gedaan want ik trek men plan altijd met vlc en gom player maar het is me wel opgevallen dat ik voor wmp wel codecs nodig zou hebben ;)
 
Windows Media Player heeft standaard geen DVD-codec.
Daarom speel ik altijd films met PowerDVD :thumb:
 
help mij

hai mijn geluid kraakt ook de hele tijd... en ik heb niets geinstalleerd ...:confused:

hoe krijg ik dit weg.. want zo kan ik geen liedjes luisteren enzo..:eek::shocked:
 
Welkom Maanmeid,

Het is op Helpmij niet toegestaan om je vraag in die van iemand anders te stellen. Daarnaast is het topic ver uit het verleden.

Graag je eigen vraag aanmaken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan