Gta Vice City 14 mei uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die auto's die verdwijnen als je je om draait is wel dom! :(

Je kunt nu wel mensen in de auto doodschieten, wat eerder niet ging geloof ik.

gta02.jpg

En bij mij gaan de auto's en voetgangers soms te snel :blink:

dat vliegen met die helikopter (of rijden op die motor), is dat ook lastig?
want dat vliegen met die dodo in gta3 vond ik redelijk lastig

Overal in het spel kom je wel schansen tegen waar je over kan jumpen met zo een vette moter:D

Wat ik wel een minpunt vind aan dit spel is dat alles er zo kartelig uitziet. Ik heb dit verholpen door AA aan te zetten. Het ziet er gelijk zo smooth uit. :cool:

Geplaatst door pcmaniaxx
Overal in het spel kom je wel schansen tegen waar je over kan jumpen met zo een vette moter:D

Wat ik wel een minpunt vind aan dit spel is dat alles er zo kartelig uitziet. Ik heb dit verholpen door AA aan te zetten. Het ziet er gelijk zo smooth uit. :cool:

Moet ik zo ook is proberen ja :)

Waar ze bij Rockstar overigens wel heel goed op gelet hebben is dat ze de systeemeisen lekker laag hebben gehouden. Geweldig is dat gewoon! :D

GTA3 draaide gewoon zo zwaar op mijn pc, schokte heel vaak, maar dit slaat echt alles.

Thanx Rockstar:thumb:

Een goeie wheelie maken met een motor is ook rot om te doen..

Een stoppie das wel iets makelijker maar ook best rot :)

Geplaatst door The Dark
Een goeie wheelie maken met een motor is ook rot om te doen..

Een stoppie das wel iets makelijker maar ook best rot :)

Die wheelie is echt zo wreed:evil:

Ik vraag me af wat dat andere is, met num 9. Dan gaat ie ineens rechtop staan op zijn motor. Ik snap niet helemaal de bedoeling hiervan.

Ik heb et spel nog niet hoor. Ik quote die problemen van iemand anders op een ander forum. (Gamer.nl ;))

Maar die kraan, die valt waarschiinlijk net buiten het distance-view gebied? Of staat die al voluit?

staat voluit, zal er eens wat dicherbij gaan vliegen...

Geplaatst door pcmaniaxx

Ik vraag me af wat dat andere is, met num 9. Dan gaat ie ineens rechtop staan op zijn motor. Ik snap niet helemaal de bedoeling hiervan.

Dan maak je ene stoppie (op je voorwiel rijden)
Gewoon gas geven en dan in een keer 9 indrukken en afremmen (geen handrem(spatie dus) maar gewoon met S afremmen en 9 inhouden (is best rot om te doen, mijn langste is 3 sec en met een prijs van 30$

Geplaatst door Muurhond
Ik heb et spel nog niet hoor. Ik quote die problemen van iemand anders op een ander forum. (Gamer.nl ;))

Maar die kraan, die valt waarschiinlijk net buiten het distance-view gebied? Of staat die al voluit?

Klopt, als je dichterbij komt, komt de kraan in zijn geheel in beeld, wel vreemd dat ze dat dan niet met heel de kraan doen....

Geplaatst door pcmaniaxx

Waar doe ik dat? Daarom dacht ik dat het van de PS2 was gehaald :D

Geplaatst door KwarK

Klopt, als je dichterbij komt, komt de kraan in zijn geheel in beeld, wel vreemd dat ze dat dan niet met heel de kraan doen....

Vallen er toch net wat delen van die kraan wel buiten het distance-view gebied. Als ze die nou iets meer verschoven hadden, dan zag je em wel volledig.

Maar goed, dat kan de pret niet drukken toch? Ik moet eerst maar es wachten wanneer dennis weer thuis is...

Dude! Ik heb frame limiter uitgezet en eerst had ik niet door dat je voor de beeldresolutie in te stellen niet alleen moest scrollen maar ook nog eens klikken dus nu ziet alles er super gelikt uit! (1280x1024 32 bit)

http://members.home.nl/gkerstens/losseflodders/gta3/gta03.jpg

En ik heb nu nog een fout (?) ontdekt, je kunt gewoon als je tegen een auto loopt de auto wegduwen dus :o (SUPERMAAAN!!)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Smartguy
Dude! Ik heb frame limiter uitgezet en eerst had ik niet door dat je voor de beeldresolutie in te stellen niet alleen moest scrollen maar ook nog eens klikken dus nu ziet alles er super gelikt uit! (1280x1024 32 bit)

http://members.home.nl/gkerstens/losseflodders/gta3/gta03.jpg

En ik heb nu nog een fout (?) ontdekt, je kunt gewoon als je tegen een auto loopt de auto wegduwen dus :o (SUPERMAAAN!!)

Zet AA ff aan en de view-distance voluit.

En dat je een auto half kan wegduwen, kon in GTA3 ook al.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan