Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door pcmaniaxx
Overal in het spel kom je wel schansen tegen waar je over kan jumpen met zo een vette moter
Wat ik wel een minpunt vind aan dit spel is dat alles er zo kartelig uitziet. Ik heb dit verholpen door AA aan te zetten. Het ziet er gelijk zo smooth uit.![]()
Geplaatst door The Dark
Een goeie wheelie maken met een motor is ook rot om te doen..
Een stoppie das wel iets makelijker maar ook best rot![]()
Geplaatst door pcmaniaxx
Ik vraag me af wat dat andere is, met num 9. Dan gaat ie ineens rechtop staan op zijn motor. Ik snap niet helemaal de bedoeling hiervan.
Geplaatst door Muurhond
Ik heb et spel nog niet hoor. Ik quote die problemen van iemand anders op een ander forum. (Gamer.nl)
Maar die kraan, die valt waarschiinlijk net buiten het distance-view gebied? Of staat die al voluit?
Geplaatst door pcmaniaxx
Wat ik wel een minpunt vind aan dit spel is dat alles er zo kartelig uitziet. Ik heb dit verholpen door AA aan te zetten. Het ziet er gelijk zo smooth uit.![]()
Geplaatst door KwarK
Klopt, als je dichterbij komt, komt de kraan in zijn geheel in beeld, wel vreemd dat ze dat dan niet met heel de kraan doen....
Geplaatst door Smartguy
Dude! Ik heb frame limiter uitgezet en eerst had ik niet door dat je voor de beeldresolutie in te stellen niet alleen moest scrollen maar ook nog eens klikken dus nu ziet alles er super gelikt uit! (1280x1024 32 bit)
http://members.home.nl/gkerstens/losseflodders/gta3/gta03.jpg
En ik heb nu nog een fout (?) ontdekt, je kunt gewoon als je tegen een auto loopt de auto wegduwen dus(SUPERMAAAN!!)
Geplaatst door Smartguy
Wat is AA? Frame limiter?
Check mijn burn-out![]()
http://members.home.nl/gkerstens/losseflodders/gta3/gta04.jpg
(vooruit en achteruit tegelijk inhouden)
Geplaatst door Smartguy
Wat is AA? Frame limiter?
Geplaatst door Muurhond
Stoer man!
AA is AntiAliasing. Dan zie je geen karteltjes in games.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.