Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ik het bestandje wil openen krijg ik het bericht:drawing failed
het is trouwens een convarbestandje want ik heb de foto s weer kunnen krijgen met de pc smart recovery (zoals bekend)please help mij het zijn foto s van mijn 4 jarige dochtertje laatste schooldag en verjaardag
Vraag: Enige bestanden zijn na de reconstructie met PC INSPECTOR™ File Recovery niet meer te openen of er zitten fouten in de bestanden.
Antwoord: Wanneer de datadrager sterk gefragmenteerd is (dit betekent dat de gegevens van een bestand in zeer veel stukken verdeeld en over de datadrager verspreid zijn) kunnen zulke fouten ontstaan. Hier is vaak slechts herstellen van de data met de hand mogelijk. Neem in zo'n geval direct contact op met "CONVAR - Die Datenretter™".
mijn bestandjes zijn van jpeg
we hebben het ook al geprobeerd met acdsee maar daar konden we ook niets mee
Enig idee wat dat kost?Geplaatst door Tanja1968
Hier is vaak slechts herstellen van de data met de hand mogelijk
GetDataBack is easy to use-
The software enables the regular user to conduct his own data recovery by guiding him through five easy to understand steps, thus gives the advanced user the possibility to interfere with the recovery and improve the results, by examining the scan log, the file system details, file and directory information, by selecting the sector range to be scanned, by choosing excessive search for file systems or search for lost files, by calling Runtime's DiskExplorer
Dergelijke data worden namelijk, totdat ze worden overschreven of de schijf wordt geformatteerd, niet compleet gewist. Alleen de verwijzingen ernaar worden verwijderd. Daardoor kan een programma als Restoration nog hulp bieden
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.