Help! XP herstart vanzelf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraag!?
heb je dit allemaal al gedaan????

Doe je Cd van je moederbord er in.
Ga nu al je drivers van je moederbord eens verwijderen,als je daarmee klaar bent ,opnieuw opstarten en laat Xp naar de drivers zoeken.
Let op er zal denk steeds gevraagt worden om nieuw op te starten ,doe dat tot alles klaar is.

Is er achter te komen welke driver nou verkeerd is? I

k heb de printer nu opnieuw geinstalleerd, maar nu met de officiële cd-rom. Dus het lijkt me dat dat nu ook geen probleem meer mag geven.

Je heb problemen met je Netwerk kaart drivers.

Maar dit daar ben ik zo benieuwd naar!
Doe je Cd van je moederbord er in.
Ga nu al je drivers van je moederbord eens verwijderen,als je daarmee klaar bent ,opnieuw opstarten en laat Xp naar de drivers zoeken.
Let op er zal denk steeds gevraagt worden om nieuw op te starten ,doe dat tot alles klaar is.

OK. Komt het daarom ook dat het systeem vaak crasht als ik aan het downloaden ben.

OK, top!

Ik heb de cd-rom van mijn moederbord erin gedaan, maar hoe verwijder ik alle drivers dan?

Ik heb meerdere topics aangemaakt. Zal de andere sluiten, want ben eigenlijk nu alleen met deze bezig omdat jij nogal dicht bij de oplossing bent.

Maar moet ik de drivers verwijderen via de cd-rom, of ergens anders?

mister 9 zei:
Ik heb meerdere topics aangemaakt. Zal de andere sluiten,
Topics sluiten doen de Moderators wel.;)
Ik zal die van mijn sectie sluiten en die van de ADSL sectie ook laten sluiten

We blijven dus in deze topic.:)
.

Laatst bewerkt:
Volgens mij na alle fouten eens doorgelezen te hebben , kom ik tot de conclusie dat daar iets fout mee is
>>> Netwerkkaart.... NVIDIA nForce Networking Controller -<<<
Misschien dat een Driver daar van de oorzaak is?,maar ik denk dat het probleem op je Moederbord zit!!en dat kan ik niet maken

Ik zal de netwerkkaart opnieuw istalleren. Omdat ik het nu echt goed wil doen, welke driver moet ik hebben? Ik kan kiezen tussen de volgende drivers:

nVidia nForce Chipset driver
nVidia nForce PATA RAID driver
nVidia nForce SATA RAID driver
nVidia RAID Tool
Intel Gigabit Ethernet Driver

Intel Gigabit Ethernet Driver Probeer die die andere zijn ergens anders voor

Kan ik die gewoon installeren en vervangt ie dan de huidige, of moet ik de huidige driver eerst verwijderen. En hoe verwijder ik 'm dan?

mister 9 zei:
Kan ik die gewoon installeren en vervangt ie dan de huidige, of moet ik de huidige driver eerst verwijderen. En hoe verwijder ik 'm dan?

Ga naar Systeem/Hardware/Appaeaatbeheer/Netweradapters/...en verwijder daar de netwerkkaart Start de Pc nieuw op met de Driver cd er in,windows vindt dan nieuwe hardware, en installer dan de driver.

Succes

Misschien een stomme vraag. Maar ik zie 2 kaarten staan onder netwerkbeheer.

- 1394 netwerkkaart
- Nvidia nForce Networking controller.

Moet ik ze allebei verwijderen of alleen de Nvidia?

Alvast bedankt.

mister 9 zei:
Misschien een stomme vraag. Maar ik zie 2 kaarten staan onder netwerkbeheer.

- 1394 netwerkkaart
- Nvidia nForce Networking controller.

Moet ik ze allebei verwijderen of alleen de Nvidia?

Alvast bedankt.
alleen de Nvidia?

Ok. Ik verwijder allen de nVidia en ik laat je in een paar minuten weten of alles gelukt is.

In elk geval ontzettend bedankt voor je moeite!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan