Hallo
Na vier jaar heb ik Windows 7 opnieuw geinstalleerd op mijn pc. Ik herinner me dat het vier jaar geleden ook een heel gedoe was maar nu kom ik helemaal niet verder.
Ik heb na installatie een soort Windows 7 veilige modus zonder internet en zonder muis. Eigenlijk zonder alles, alleen het toetsenbord werkt nog.
Vervolgens heb ik een tweede disc met vier mappen maar daarvan krijg ik amper iets geinstalleerd.
Op de tweede disc staan in eerste instantie vier mappen:
Boot
Driver
PE
Tools.
In Boot zit alleen een DOS toepassing etfsboot.
In Driver zitten vijf mappen
Chipset
Sound
Vga
Lan
Realtek wlan
Die laatste twee kon ik installeren maar dat leidt niet tot een internetverbinding. Via het congifuratiescherm kan hij niks vinden.
De map PE bevat drie mappen
EFI
Servicing
Sources
Tools bevat
Adobe reader
Bullguard
Corel draw
DirectX
Software suite
Java
Waar moet ik beginnen? Ik wil in ieder geval internet en mijn muis zsm terug. En dan vervolgens mijn gewone 64bit windows 7 ipv dit rare veilige modus achtige ding
Ik begin een beetje wanhopig te worden.
Bedankt alvast voor de hulp!
Na vier jaar heb ik Windows 7 opnieuw geinstalleerd op mijn pc. Ik herinner me dat het vier jaar geleden ook een heel gedoe was maar nu kom ik helemaal niet verder.
Ik heb na installatie een soort Windows 7 veilige modus zonder internet en zonder muis. Eigenlijk zonder alles, alleen het toetsenbord werkt nog.
Vervolgens heb ik een tweede disc met vier mappen maar daarvan krijg ik amper iets geinstalleerd.
Op de tweede disc staan in eerste instantie vier mappen:
Boot
Driver
PE
Tools.
In Boot zit alleen een DOS toepassing etfsboot.
In Driver zitten vijf mappen
Chipset
Sound
Vga
Lan
Realtek wlan
Die laatste twee kon ik installeren maar dat leidt niet tot een internetverbinding. Via het congifuratiescherm kan hij niks vinden.
De map PE bevat drie mappen
EFI
Servicing
Sources
Tools bevat
Adobe reader
Bullguard
Corel draw
DirectX
Software suite
Java
Waar moet ik beginnen? Ik wil in ieder geval internet en mijn muis zsm terug. En dan vervolgens mijn gewone 64bit windows 7 ipv dit rare veilige modus achtige ding
Ik begin een beetje wanhopig te worden.
Bedankt alvast voor de hulp!