Het is min of meer al een verouderd topic, want er zijn inmiddels alweer meer printers op de markt.
Een Google op "Canon resetter 525"
5 stuks zonder ervaring, maar er zullen er wel meer zijn:
1. een mogelijkheid
2. een mogelijkheid
3. een mogelijkheid
4. een mogelijkheid
5. een mogelijkheid
Ze zijn inmiddels voor originele chips leverbaar, het verschilt wel aardig in prijs, dus ik zou nog even in de rondte Googlelen als ik jou was, vergeet Ebay ook niet.
Voor jou printer heb ik het volgende gevonden, maar dat bedrijf levert zelf Brothers waar ik het niet zal kopen, de inkt mogelijk wel, maar op de Beverwijkse Bazaar koop ik bij andere stands al een Brother setje voor 10 euro i.v.m. 4 cartridges, voor 5 cartridges voor een Canon is het dacht ik 12,50 alles met chip, maar ik heb het nog niet getest:
Canon Pixma MG 5350
Als je een setje met of zonder chipset aanklikt, dan kan je naar beneden scrollen, daar staan de prijzen bij meerdere sets.
Bij deze printer weet ik niet of het goedkoper is, maar dat is wat ze leveren.
Het bedrijf zit hier niet om de hoek, maar ik kan ook even naar de Beverwijkse bazaar gaan waar ze elk weekend aanwezig zijn, echter niet met de volledige voorraad, dus een mailtje is wel verstandig.
Op de Beverwijkse Bazaar kan je ook zien dat het echt Brother gericht is, een andere printer verkopen ze niet. Er zijn niet veel bedrijfjes op de Beverwijkse Bazaar, maar de gene die er zitten raden allemaal Brother aan. Het type wat ik op het oog heb heeft vrijwel niemand, maar zeker daar niet op voorraad, de cartridges echter weer wel.
Ik koop de printer bij voorkeur
hier i.v.m. de goede service en in het tweede jaar het antwoordnummer, want zo werkt de garantie van Brother. De eerste jaar thuis, het volgende jaar terug sturen, maar deze biedt de service via de (web)winkel en is nog geen 10 euro duurder.
De
top 10 is van wat zei verkopen, dat kan dus per week verschillen, maar het leuke is dat je hier ook goede reviews kan vinden.
Jou printer kom ik
hier tegen
Waar ik naar aan het kijken ben staat
hier.
Ik zoek niet een doorsnee model, maar ondanks dat er veel sites zijn die zeggen dat ze de cartridges niet kunnen leveren, zijn ze vaak wel te koop, maar is bij veel bedrijven niet duidelijk om welke printer het gaat omdat het geen doorsnee model is
Adviesprijzen zijn leuk, in dit geval zelfs ex BTW, maar de concurrentie is nog veel leuker.