Hulp bij beslissen van PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Persoonlijk vind ik dit wel een strakke maar dat is persoonlijk, over smaak valt niet te twisten...
Mijn eigen Ci7 systeem zit in deze kast, ben er zeer tevreden mee :thumb:

Ja hoor, je kunt prima overclocken met dat moederbord.

Overclocken kan met dit moederbord maar als je dat van plan bent zou ik een andere cpu-koeler nemen...iets van Noctua...
Dikke kast trouwens :D:thumb:

Er moet overigens niks, maar deze koelers staan erom bekend dat ze zeer effectief zijn en veel warmte kunnen afvoeren...beetje de Rolls Royce onder de luchtkoelers zeg maar.
De prijzen zijn er echter ook naar maar voor overclocken zou dit voor mij een keus zijn, of een waterkoelingsset...
Uiteraard is de keuze aan jou, het is jouw portemonnee, ik geef alleen een voorzet....

Laatst bewerkt:
Hoi,

Met een waterkoeling set moet je nu inleveren qua hardware om op zelfde budget te behouden, ik zou deze koeler nemen daar kan ook nog wel wat mee overgeclockt worden maar je moederbord van bericht 85 kan niet worden overgeklockt

Hoi,

Ja ook een goede optie maakt alleen meer lawaai als de skhyte mugen maar zal wat beter koelen persoonlijk hou ik niet van waterkoeling ben altijd bang voor lekkages maar is met deze weer wat minder kans op

Hoi,

Oke geen dank, misschien zie en lees ik nog weleens hoe de pc bevalt

Montage-materiaal ( schroeven / event. backplate etc ) wordt meegeleverd, net als bij een reguliere cpu-koeler.
Het aantal case-fans is afhankelijk van je moederbord, de meeste borden hebben headers voor minimaal 2 case-fans ( zie de lay-out van het bord in de handleiding ).
Anders is een losse fancontroller nog een optie als je headers te weinig hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan