Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Ons ERP systeem heeft uiteraard wel een voorraad systeem. Dit wordt gebruikt voor al onze artikelen en onderdelen. echter vallen de gereedschappen niet op deze manier te verwerken inclusief een registratie voor keuringen incl vervaldatums. De keuringen worden nu apart in een ISO registratie gedaan. Deze excel wordt hiervoor nu in de plaats ingezet. zo houden wij dan apart overzicht wie welke gereedschappen hebben en houden wij een simpel overzicht welke gereedschappen gekeurd dienen te worden en wanneer.Toen ik deze draad bezag schrok ik van twee dingen: eerst en vooral dat men een systeem opzet parallel met het bestaande ERP systeem. Het zou me verwonderen als het ERP systeem alleen een aankoop module heeft zonder een voorraadmodule. En als men dat dan doet, dat men een database systeem opzet in Excel in plaats van een database applicatie te gebruiken (in Office heeft men hiervoor Access).
TOP. Dit werkt weer zoals het hoort. Super bedanktIk heb eens even gekeken in mijn oude bestanden.
Je gebruikt een oudere code en die ging fout.
Dit heb ik als laatste code voor het terugboeken.
Zelf maar testen.
Code:If Opb_In = True Then With ListBox1 For i = .ListCount - 1 To 0 Step -1 If .Selected(i) Then Set c = Range("Tabel1[artikelnummer]").Find(.List(i, 0), lookat:=xlWhole) c.Offset(, 3) = c.Offset(, 3) + .List(i, 5) 'boek terug in magazijn c.Offset(, 4) = c.Offset(, 4) - .List(i, 5) 'boek af bij personeel For Each it In Range("Tabel3[artikelnummer]") If it = .List(i, 0) And it.Offset(, 6) = ComboBox1.Value Then it.EntireRow.Delete End If Next .RemoveItem (i) End If Next End With End If
weet ik. ben alles al aan het nalopen. moet ook nog van alle monteurs een compleet overzicht trekken en invoeren. hoop voor eind dit jaar alles op orde te hebben. Dan kan ik de totaal voorraad aanpassen en wat we in het magazijn hebben. Heb nog ff wat te doen. maar ben hier heel blij mee.Dan is er nu aardig wat werk te verzetten.
Lees post 58.
Niet alleen de magazijnvoorraad klopt niet maar ook de uitgegeven gereedschappen
aan het personeel. (mogelijk zijn er gereedschappen afgeboekt bij de verkeerde medewerkers)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.