Info gevraagd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kon ik weten dat mijn videokaart het zou begeven? als dat niet zo was had ik zo nog een anderhalf jaar door kunnen gaan met wat ik had! Dan waren er vast al weer betere pc's uit en had ik die kunnen kopen. Dus dat maakt niet uit.

Kunnen we verder trouwens bij de vraag blijven? welke videokaart raden jullie me aan, en zeg niet dat ik een nieuwe pc moet kopen!

geloof ons koop een nieuwe pc. Dit blijft je alleen maar geld kosten. Better in 1 keer investeren dan elke keer onderdelen kopen.

Dit heb ik trouwens even gemaakt. het kan nog goedkoper maar dit is wel goed. Je kan overwegen op een goedkoper moederbord, videokaart, proccesor en hardeschijf.
winkeltt9.jpg

Je pc zelf in melkaar zetten is trouwens heel makkelijk. Heb ik ook gedaan zonder dat ik er iets van wist.

Je pc zelf in melkaar zetten is trouwens heel makkelijk. Heb ik ook gedaan zonder dat ik er iets van wist.

en wil je het niet, dan koop je ipv die kast een goedkope kast met voeding (40 euro of zo) en laat je de boel alsnog installeren. En dan hoef je alleen je oude voeding nog even over te plaatsen.
Als je bij Alternate besteld dan kan je vast wel regelen dat je even je voeding langs brengt.

Met alle respect hoor, maar ik zou een sempron 3000 al te traag vinden als ik geen spellen speel.

Als je trouwens het geld ervoor hebt dan zou ik nog net een stap duurder gaan dan het systeem van gamezonex. (dwz E8400 en 9800GT/HD4850) Dat is nog maar een euro of 100 duurder. Maar goed... dat is niet perse nodig.

Ja maar voor age of empires 3 is dat toch iets te overbodig.
daarom zeg ik: dat is niet perse nodig.

Volgend jaar komt de opvolger van Medieval 2. Ik weet even niet hoe die heet.
Die zal hij ook wel willen spelen.

Maar ja... als je nu nog met een sempronnetje speelt, dan ben je sowieso niet al te kritisch.:cool:

De opvolger van medieval 2 is 'empire total war', is vet, maar heb je idd een goede kaart voor nodig. En eerlijk gezegd weet ik dat ik een nieuwe pc nodig heb, maar daar moet ik het even over hebben.

Maar ik zou echt niet weten hoe ik al die dingen moet monteren, en waar! Dat gaat echt boven mijn pet!

Dat valt echt mee. Vraag het aand de mede helpmijers en kijk op internet.

Of je laat het assembleren bij een winkel alleen kost het dan 50 euro extra. Je moet natuurlijk wel voor windows zorgen.

dacht dat nu wel duidelijk was dat TS geen nieuwe pc wilde/mag/kan/ aanschaffen.

laat die keuze dan ook aan de TS

IDD! ik had gezegd dat dat geen optie was. Ik vroeg alleen welke videokaart voor mijn situatie het meest gunstig zou zijn! en geen adviezen een nieuwe pc te kopen of zelf te bouwen!.

Dus om terug te komen op het onderwerp:
Welke kaart is voor mij het meest geschikt?

En welke naast de 3850, ik bedoel dus, welke is nog meer goed?

Met je proccesor bijna niks :confused: . Maar als je het echt wilt is de 3650 van ati wel goed of de nvidia 7600 GS. Maar als je nog wat cheaper wil is de 1650 ook wel goed. Vriend van me heeft hem en doet het best goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan