Info gevraagd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat dacht ik al :) want ze hebben allebei een snelheid van 800 Mhz. Ik wilde ook voor de ATI gaan. bedankt.

Dat dacht ik al :) want ze hebben allebei een snelheid van 800 Mhz. Ik wilde ook voor de ATI gaan. bedankt.

keuze is aan jou natuurlijk.
maar als je zegt dat je budget op ongeveer 100 euro ligt en je zou dat uit willen geven.
neem dan toch de 3850.
maar ja...

tenzij je nu al weet dat je binnen afzienbare tijd voor een andere pc wilt kijken dan zou ik ook niet teveel meer uitgeven nee

Laatst bewerkt:
ik zou hem niet bij alternate kopen. Daar is die veel duurder. Kijk maar o p www.tweakers.net en let wel op of de snelheden hetzelfde of beter zijn. En de ati is ook nieuwer dan de nvidia

keuze is aan jou natuurlijk.
maar als je zegt dat je budget op ongeveer 100 euro ligt en je zou dat uit willen geven.
neem dan toch de 3850.
maar ja...

Is denk ik geld verspilling want die 3650 kan CoD 4 spelen. Je zal misschien niet alles op zijn alleoogst kunnen spelen (wat waarschijnlijk wel kan) maar dan zet je gewoon op lagere setings.

zie mijn voorbeeld over die twee mannen die kunnen tillen.

zie ook mijn aangepaste vorige replay

ik heb ook een 3850 agp gezet
nu speel ik crysis op redelijk hoge settings
als ik een "mindere" kaart had genomen had ik met low settings genoegen moeten nemen

mijn keuze had ik dus al snel gemaakt

Laatst bewerkt:
Ik heb trouwens iets raars gezien, bij alternate hebben ze hem, met 512 mb gddr2. bij een andere site zag ik dezelfde kaart met 512 mb gddr3!~(voor minder !) welke van de 2 klopt er dan niet?

Kloppen allebei misshcien wel alleen alternate heeft misschien oudere versie. Ik zou hem bij azerty ofzo kopen.

Kan iemand mij trouwens vertellen wat gddr 2 en gddr 3 precies uitmaken?

gddr3 is weer een nieuw type grafisch geheugen.

het is ook sneller als gddr2

In je videokaart zit geheugen. bijv. 512mb. Dat reageert dan sneller met gddr3.

Je kan wel een 3850 nemen, maar je kan net zo goed een 3650 nemen.
Je zal geen verschil merken!

Ga met een Kia, een Ford en een Ferrari 's ochtends een file in. Welke auto is dan sneller op zijn bestemming?
Dat is namelijk wat hier gebeurd.
Jij wil een dikke ford kopen om in die file te gaan staan. Heel leuk. Maar je kan net zo goed een Kia nemen. Daar kom je net zo ver mee.
Begrijp me goed, die Kia zal vast sneller en beter zijn dan die fiets die je nu gebruikt als vervoermiddel, maar verder....
(onboard is dus fiets... om t even uit te leggen)

dan zit ik toch het luxe in een ferrari:D

zoals al gezegd en dat is mijn ervaring:
als ik een "mindere" kaart had genomen had ik met low settings genoegen moeten nemen

Laatst bewerkt:
Nu zeg je wel een hele zware game die hij niet speelt. En met low is ook niks mis als dat je 40 euro schilt.

kan je Medieval 2 op high spelen met een 3650? wat ik ben verslaafd aan dat spel :)

nee hoor met low is niks mis als je er niks om geeft.

ik wilde nog 1 maal een videokaart upgrade doen en heb verschillende kaarten geprobeerd.
en daar kwam de 3850 als beste uit bij mij

Pff kijk maar op google want ik zou het zo gouw niet weten ;). Maar dat is toch een best zware game?

dan zit ik toch het luxe in een ferrari:D
zoals al gezegd en dat is mijn ervaring:

Als ik het goed heb heb jij een pentium 4 op 2,8 ghz?
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=358491

Ik denk dat die toch wel een stuk sneller is als een sempron 3000.
En dan nog weet ik niet of jouw pc met een tragere videokaaart niet net zo snel was geweest als met je 3850.
Wellicht had een 3650 een ongeveer even snel systeem opgeleverd.

Het belangrijkste is dat zijn processor gewoon een super goedkope processor was van jaren geleden. Als ik het goed heb zaten in budget pc's (nee: niet budget game-pcs) van 3 jaar geleden al snellere processors dan de sempron 3000.

Ja, ik heb een best oudje ja, maar ik zou niet weten of mijn processor sloom was voor de tijd waarin ik hem kocht, is al een tijdje geleden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan