Info gevraagd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het ligt er ook aan welke resolutie je die game speelt en of je proccesor goed genoeg is.

Ik probeer het altijd minimaal op 1024 x 8nogiets te spelen,en maximaal op 1280 x 1024. (zo groot is mijn scherm XD)

Ok voor zekerheid moet je wel die 3650 kopen(alhoewel je proccesor misschien niet goed genoeg is). Maar anders doet ie het zoiezowel op low.

Als ik het goed heb heb jij een pentium 4 op 2,8 ghz?
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=358491

klopt!!
Ik denk dat die toch wel een stuk sneller is als een sempron 3000.
En dan nog weet ik niet of jouw pc met een tragere videokaaart niet net zo snel was geweest als met je 3850.
Wellicht had een 3650 een ongeveer even snel systeem opgeleverd.

en nog krijg je het er bij mij niet in dat wanneer men een "hogere" kaart neemt dat je er niks mee opschiet ten opzichte van een "lagere" kaart.
ongeacht de processor.

dan zouden testen met benchmarks op het WWW geen waarde hebben want je hebt er dan alleen maar wat aan als je dus het zelfde systeem hebt als in de test.
het verwijzen op dit forum naar zulke benchmarks heeft dan geen waarde!!

waar het mij om gaat is dat men (gezien het systeem) bij welke het meeste "overhoud" aan je kaart.
En die ervaring heb ik dus in Crysis(getest met een 850- 1650.en een 7800)
bij die 3850 houd ik het beste beeld over

Ik zou gewoon een keer anar een winkel gaan en het daar vragen. Want als je die 3650 koopt en hij zou het niet kunnen draaien op high heb je er misschien spijt van.

Maar goed. Ik stop er verder mee.

Je kent mijn mening: Ik denk niet dat je het verschil ziet tussen een HD3850 en een HD3650.
En als je al het verschil ziet, dan nog denk ik dat het geld verspilling is om nog een kaart van 100 euro te kopen voor systeem wat je binnen het jaar echt zal moeten vervangen,wil je de opvolger van medieval (ben weer de naam kwijt :P) kunnen spelen.

Dus waarom geld steken in iets wat gewoon feitelijk nog maar net dienst kan doen als internet-pc?
Je mag het van mij doen. Het is mijn geld immers niet.
Maar het is water naar zee dragen.

Kies wat je wil :thumb:

dat was ook me opmerking in een van me vorige replays:wil je binnen afzienbare tijd voor een andere pc kijken steek hier dan niet teveel geld in.

verder heb ik ook mijn verhaal gedaan

succes:thumb:

Dank u allen voor de hulp, ik ga een 3650 bestellen, want, ookal is het leuk om in een ferrari te zitten, zelfs in een file, dan nog kan je met een kia evensnel de file door (zelfs sneller) omdat ie kleiner is. in ieder geval kan ik de spellen dan tenminste spelen!!

p.s: Empire: total war!

mvgr
M.

Dat dacht ik ook al ja, bij de beoordelingen op de ene site staat dat het een geweldig goede kaart is, terwijl dwe andere site weer vermeld dat de kaart slecht is ofzo. Maar ik heb nu een goede kast koeling, dus de kaart word niet te heet (zoals sommige vermeldden). Dan is deze kaart tog goed? of ben ik nu gek?

beoordelingen...hoe snel trap jij in onzin op internet?

Dat is de kunst van het intrappen: dat werkt voor poep, plassen water, en valse beoordelingen op het internet! XD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan