Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verontschuldiging is echt niet nodig. Het is trouwens niet juist hoor, dat "...belangrijk zou kunnen zijn", het is ook belangrijk je computernaam is synoniem voor je IP, en dat wordt door DNS geregeld. Je compternaam onthouden lukt namelijk beter dan je ip, vandaar.Geplaatst door miageert
Hoi,
De naam AZ3 hebben wij de computer gegeven (op een gegeven moment vroeg hij een naam en hebben wij AZ3 ingetikt), ik heb er geen moment bij stilgestaan dat die naam belangrijk zou kunnen zijn (sorry).
Dat gaat langs de weg van je browser op de XP pc. Je typt in de adresbalk: 192.168.1.1 in en druk he hierna op de enter-toets. Je logt vervolgens als admin in en klik je hierna op OK. Probeer dat maar even of het lukt.Geplaatst door miageert
Wat je vraag betreft, ik ben even de kluts kwijt, nee ik weet niet zo direct bij de routerconfiguratie te komen (tenzij het de IP configuratie is, daar is alles nog ok, correcte IP nr)
Waar ik de naam AZ en het private IPnr moet invoeren weet ik niet (was dat in internet exl. - tools - options ..?
Mia
Maar is die versieconfict middels de 98 cd nu niet dan opgelost?Geplaatst door miageert
Hoi
Ik heb de routerconf. gevonden via configscherm en netwerk. Maar als ik hierop intik krijg ik steeds de melding dat mijn netwerk niet compleet is. en daarna volgt de vraag naar de windows 98 CD en dan de foutmelding van versieconflict. Probleembestand is 'secur32dll', met beschrijving win32 Security Services.
Daar zal wel een verband hebben.Geplaatst door miageert
Wat security betreft op die comp staat norton internet security, kan dat een conflict geven?
Mia
Je bent supersnel, ik loop ver achter.Geplaatst door miageert
Inloggen als admin lukt.
Welke informatie heb je nodig?
Mooi, ze staan er nog steeds i.Geplaatst door miageert
Hoi Dennis:
Hier typ ik de IP config over van de w98 comp.
PPP Adapter
Adapteradres 44-45-53-54-00-00
IP adres 192.168.1.187
Subnetmasker 255.0.0.0
Standaardgateway 192.168.1.1
Dat er steeds om de cd wordt gevraagd is een kwaal van FE, dat heb je met SE niet meer. Laat dat maar even zo, omdat de rest wel goed er uitziet.Geplaatst door miageert
Wat het netwerkprobleem 'netwerk is niet compleet' en de ook vraag naar windows 98 CD is reeds meerdere malen verschenen. Ik steek de CD erin maar Er wordt blijkbaar niets van de CD gehaald (wordt me afgeraden omdat dat een oudere versie zou zij). Later moet de computer heropgestart worden, heb ik ook al verschillende keren gedaan vandaag.
Mia
Sorry, dat ben ik. Natuurlijk weet ik dat het om 192 gaat, maar in de haast heb ik die typfout gemaakt. Bedankt voor je oplettenheid.Geplaatst door miageert
Oeps
Wie van ons heeft zich vergist in de 191 of 192?
Geplaatst door miageert
Dat gaat langs de weg van je browser op de XP pc. Je typt in de adresbalk: 192.168.1.1 in en druk he hierna op de enter-toets. Je logt vervolgens als admin in en klik je hierna op OK. Probeer dat maar even of het lukt.
Dennis.
Bovenstaande is geen weergave van je router? Je moet in de router zitten, Mia.Geplaatst door miageert
Hoi ,
Iets van NAT vind ik niet in de netwerk
Wel een venster identificatie met 3 invulstroken nl: computernaam 'AZ3', werkgroup 'workgroup' en beschrijving van de computer ' '.
In de DNS config. is er naast de invulstrook Host 'AZ' nog een strook Domein ' '
Zoek volgorde van dns server staat alleen 192.168.1.1 in de lijst.
Als je het over de router hebt, dan vind je die naam ook niet. Dat moet je nog invoeren.Geplaatst door miageert
Verder zie ik niets dat verwijst naar AZ3.
Mia
Dat heb ik bij deze reeds beantwoord. Groetjes en tot vanavond.Geplaatst door miageert
Hoi,
Dat laatste is dus een taakje voor morgen.
Bedankt al voor de vele raad.
Groetjes, Mia
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.